midgard73 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei, jeg er ganske nybegynner på linux og trenger hjelp til installasjon av debian. Når jeg skal innstallere basissystem så dukker følgende feilmelding opp: file:/instmnt/pool/main/i/iptables/iptables_1.2.6a-5_i386.deb was corrupt noen som kan fortelle meg hvordan jeg fikser problemet? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei, jeg er ganske nybegynner på linux og trenger hjelp til installasjon av debian.Når jeg skal innstallere basissystem så dukker følgende feilmelding opp: file:/instmnt/pool/main/i/iptables/iptables_1.2.6a-5_i386.deb was corrupt noen som kan fortelle meg hvordan jeg fikser problemet? Installerer du fra HTTP/FTP? I så fall velger du en annen kilde. Installerer du fra CD, kan du enten droppe iptables i dselect (og håpe at ingen andre pakker er skadede) eller brenne en ny kopi. Lenke til kommentar
midgard73 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Jeg installerer fra cd. brant en kopi og fikk da denne meldingen. Lastet ned på nytt (fra linuxiso.org) og brant på en ny plate og fikk samme meldingen igjen. skal prøve å droppe itables så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå