SKELETOR Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 har fått meg en s65, nice telefon, men nok om det... det jeg lurer på er, hvilken data kabel jeg skal kjøpe, jeg husker å lese i en annen tråd at dca-540 ikke kunne oppdatere firmware. men 510 kunne dette. har ikke kjøpt meg noen kabel men sjekket ut på siemens sin side om firmware, og gikk igjennom den menyen får å oppdatere. der står det dette til slutt "Connect your mobile to the PC using a serial data cable (USB is not supported) compatible with your S65" er ikke dca-510 også usb, hva er egentlig forskjell på 510 og 540 ? er det dca-500 jeg trenger? i så fall, er det en vanlig serial port på en pc? er det sannsynlig jeg har en sånn port på min pc? HJELP.... hva er det jeg trenger?? og sist hvem selger disse\den type kabel jeg trenger, siden jeg kjøpte telefon hos expert, og spurte om de hadde data kabel til den, svar:" nei vi har kun telefoner" ny i mobil verden, og lost som bare det........ Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ikke kjøp dca-540 men dca-510. dca-510 er en seriell kabel som kobles til USB. dca-540 er en ren USB kabel, og du kan ikke bruke den til oppdatering av FW. Jeg vet ikke hvor du bor, så jeg kan ikke fortelle deg hvor du skal gå for å få kjøpt kabelen, men Elkjøp, telehuset osv. burde ha den inne. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 har s65 jeg også, og har en dca-540 kabel fra en sx1 (naboen sin) får ikke koblet meg til mobilen, skal overføre bilder osv. har installert Mobile Manager for S65, men den mangler driver til USB kabelen, og den som ligger på siemens sider funker ikke. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
e-foo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hvor mye koster den dca-510 kabelen sånn ca? Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hvor mye koster den dca-510 kabelen sånn ca? Den koster rundt 300 kr. Muligens litt i overkant.. Lenke til kommentar
Canon_MVX2i Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 har fått meg en s65, nice telefon, men nok om det... det jeg lurer på er, hvilken data kabel jeg skal kjøpe, jeg husker å lese i en annen tråd at dca-540 ikke kunne oppdatere firmware. men 510 kunne dette. har ikke kjøpt meg noen kabel men sjekket ut på siemens sin side om firmware, og gikk igjennom den menyen får å oppdatere. der står det dette til slutt "Connect your mobile to the PC using a serial data cable (USB is not supported) compatible with your S65" er ikke dca-510 også usb, hva er egentlig forskjell på 510 og 540 ? er det dca-500 jeg trenger? i så fall, er det en vanlig serial port på en pc? er det sannsynlig jeg har en sånn port på min pc? HJELP.... hva er det jeg trenger?? og sist hvem selger disse\den type kabel jeg trenger, siden jeg kjøpte telefon hos expert, og spurte om de hadde data kabel til den, svar:" nei vi har kun telefoner" ny i mobil verden, og lost som bare det........ Hei Takk for mail. Du må ha DCA-500 eller DCA-510 for å kunne oppdatere telefonen. Mobile Phone Manager som fulger med kan gjøre mp3 filer om til ringetoner... Ha en fin dag! Med Vennlig Hilsen Kristoffer SIEMENS mobile Hotline Norway:22708400 Besøk oss på internett: http://www.siemens-mobile.no/ Handle online: http://www.siemens-mobile.no/shop -----Original Message----- From: Siemens Support [mailto:[email protected]] Sent: 26 August 2004 01:42 To: ICM NORWAY Subject: Data Cable (KMM4251905I32131L574101KM) Form Message Subject: Data Cable Body: Hei Har Semens S65. Hvilket data cable trenger jeg for å kunne update firmware? Hva slags program trenger jeg for¨å gjøre mp3 til wav filer? Lenke til kommentar
Canon_MVX2i Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) 250,- på komplett.no Endret 27. august 2004 av Canon_MVX2i Lenke til kommentar
__Lars__ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 250,- på komplett.no er det noen som har billigere? det blir ikke så billigm der allikevel siden jeg ikke skal ha noe annet i samme slengen og porto er min 115... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Du kjøper 510 for oppgradering av firmware - anbefaler deg sterkt å kjøpe denne. 540 kabelen bruker man for rask overføring mellom PC og mobil siden 510 er en treg kabel. Har du bluetooth på PC'en og en 510 kabel så er du godt på vei, anbefaler den kombinasjonen for S65 (M65 har ikke bluetooth) Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 250,- på komplett.no Ja, 250,- eksklusiv frakt og betalingskostnader! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå