tacomodo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Trenger et antivirus program, og lurte på om noen visste om noe? Søkte på "gratis antivirus", men da kom det opp herrefrisør i Bergen og greier... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 AVG er eit bra program: http://www.grisoft.com/us/us_index.php Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Har prøvd det og likte det ikke. Om det ikke er noen andre forslag må jeg vel legge det inn igjen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva er det du ikke liker med AVG? Til å være gratis syntes jeg det fungerer bra. Daglige oppdateringer, etc.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hva er det du ikke liker med AVG? Til å være gratis syntes jeg det fungerer bra. Daglige oppdateringer, etc.. avast er bedre.... Lenke til kommentar
atlef Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 http://www.avast.com/eng/avast_4_home.html Slenger meg med på den. Mvh Meg. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har inntrykk av at de fleste ISP'er tilbyr gratis AV-programvare til kundene. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 eztrust har jeg brukt endel, og det er ålreit... var noe sånn gratisregistrering i et år fra microsoft mener jeg å huske... (vet ikke om det gjelder ennå) til deg som nevnte at isp'en gir med gratis antivirus. Det er rett og slett slik at på flere pc'er jeg har vært borti med gratis antivirus(fra norton) så går det så tregt med booting og slikt at jeg har hivd ut hele norton. men det er jo i utgangspunktet et bra tiltak fra ISP'en... syns det virker rart, men maskina mi er merkbart greiere uten norton. filkopiering og slikt mellom to maskiner er et ork med norton antivirus (er min erfaring). bertie Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har inntrykk av at de fleste ISP'er tilbyr gratis AV-programvare til kundene. UPC tilbyr i hvertfall Chello kundene gratis Norman Anti-Virus med brannmur. Bruker allikevel AVG pågrunn av den plagsomme brannmuren i Norman. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Og har du Telenor som ISP får du NIS 2004/ Norton Antivirus graits, men hey... sjekk ut NOD32 dette er ikke gratis, men det koster veldig lite, jeg betalte 274kr over internett for 1 års lisens. De fleste har vel råd til det eller ? Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 AVG er ganske bra gratis program det ja. har brukt det selv et par ganger på maskiner som har hatt virus. den gjør jobben ganske så bra. Avast har jeg ikke prøvd enda. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 eit anna alternativ kan vere Gladiator AntiVirus, du kan lese meir om det i denne artikkelen: http://programmer.no/art.php?artikkelid=363 Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har inntrykk av at de fleste ISP'er tilbyr gratis AV-programvare til kundene. UPC tilbyr i hvertfall Chello kundene gratis Norman Anti-Virus med brannmur. Bruker allikevel AVG pågrunn av den plagsomme brannmuren i Norman. Uhhh? hvilken brannmur? Personal firewall? hvorfor ikke bare avinstallere den da? Norman er jo et av de beste spør du meg. Ingen andre som kan tilby noe like bra som sandboxen til norman... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Har inntrykk av at de fleste ISP'er tilbyr gratis AV-programvare til kundene. UPC tilbyr i hvertfall Chello kundene gratis Norman Anti-Virus med brannmur. Bruker allikevel AVG pågrunn av den plagsomme brannmuren i Norman. Uhhh? hvilken brannmur? Personal firewall? hvorfor ikke bare avinstallere den da? Norman er jo et av de beste spør du meg. Ingen andre som kan tilby noe like bra som sandboxen til norman... Jeg bruker Norman for tiden. Fulgte med pc'en min. Har bare installert antivirus-delen, ikke brannmuren. Har brannmur i routeren som fungerer utmerket. Har Norton inkludert i ADSL-ab. mitt, men jeg synes det bruker for mye ressurser, har derfor valgt å ikke bruke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå