Gå til innhold

Noen som vet om gratis AV program?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eztrust har jeg brukt endel, og det er ålreit... var noe sånn gratisregistrering i et år fra microsoft mener jeg å huske... (vet ikke om det gjelder ennå)

til deg som nevnte at isp'en gir med gratis antivirus. Det er rett og slett slik at på flere pc'er jeg har vært borti med gratis antivirus(fra norton) så går det så tregt med booting og slikt at jeg har hivd ut hele norton. men det er jo i utgangspunktet et bra tiltak fra ISP'en...

syns det virker rart, men maskina mi er merkbart greiere uten norton. filkopiering og slikt mellom to maskiner er et ork med norton antivirus (er min erfaring).

bertie

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Og har du Telenor som ISP får du NIS 2004/ Norton Antivirus graits, men hey... sjekk ut NOD32 dette er ikke gratis, men det koster veldig lite, jeg betalte 274kr over internett for 1 års lisens.

De fleste har vel råd til det eller ? ;)

Lenke til kommentar
Har inntrykk av at de fleste ISP'er tilbyr gratis AV-programvare til kundene.

UPC tilbyr i hvertfall Chello kundene gratis Norman Anti-Virus med brannmur. Bruker allikevel AVG pågrunn av den plagsomme brannmuren i Norman.

Uhhh? hvilken brannmur? Personal firewall? hvorfor ikke bare avinstallere den da? Norman er jo et av de beste spør du meg. Ingen andre som kan tilby noe like bra som sandboxen til norman...

Lenke til kommentar
Har inntrykk av at de fleste ISP'er tilbyr gratis AV-programvare til kundene.

UPC tilbyr i hvertfall Chello kundene gratis Norman Anti-Virus med brannmur. Bruker allikevel AVG pågrunn av den plagsomme brannmuren i Norman.

Uhhh? hvilken brannmur? Personal firewall? hvorfor ikke bare avinstallere den da? Norman er jo et av de beste spør du meg. Ingen andre som kan tilby noe like bra som sandboxen til norman...

Jeg bruker Norman for tiden. Fulgte med pc'en min. Har bare installert antivirus-delen, ikke brannmuren. Har brannmur i routeren som fungerer utmerket.

Har Norton inkludert i ADSL-ab. mitt, men jeg synes det bruker for mye ressurser, har derfor valgt å ikke bruke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...