toss Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 vet dette er et dumt spørsmål, og jeg er litt flau nå, emn jeg får ikke til å sette inn flere alternativer i en combobox.. er det noen som har noen tips utenom å glemme alt som heter programering? takker for svar.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 I RunTime kan du bruke metoden AddItem for å legge til elementer i en combo-box: ' Legg til elementene Combo1.AddItem "Bading" Combo1.AddItem "Svømming" Combo1.AddItem "Distanseløping" Combo1.AddItem "Programmering" ' Sett indeksen til 0 (slik at combo-boksen ikke er tom i begynnelsen) Combo1.ListIndex = 0 Hvis du skal gjøre dette i IDE (design-modus), endrer du ganske enkelt List egenskapen. Der representerer hver linje et nytt element. Lenke til kommentar
toss Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 fikk det til nå.. tror det er litt anderledes i vb2005 (som jeg bruker..) men du satte meg på sproet.. man må velge "items", ikke "list", "list" finnes ikke i vb 2005.. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå