moesen Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Heisann! Jeg har virkelig bruk for en mp3-spiller da jeg venter lenge på bussen... Så, jeg har sett litt rundt og har endt opp med Creative Muvo TX. Er den noe bra eller? Litt stiv pris da men er den verdt det skader det vel ikke legge i litt så man får et skikkelig produkt med det samme Så: er det noen som har erfaring med denne? Trenger litt positive og negative ting med den. Jeg kan så og si ingenting om mp3-spillere Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Siden det er 512 MB minne, så kan nok TX med USB 2 være et godt valg. Ellers har du NX med USB 1. Muvo-serien er uansett absolutt å anbefale. Den er ekstremt liten, men har alle funskjonene som man kan forvente (sjekk Creatives sider for hvilke funksjoner den har). Lyden er god, og den dukker opp som egen disk i windows (stoort pluss). Med den TX-en som du linket til hos Komplett, er det også en FM-tuner. Det følger vanligvis ikke med, så det støtter prisen en del. Bare spør om det er noe du lurer på. EDIT: Innlegg nr 1000! Endret 27. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
moesen Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Siden det er 512 MB minne, så kan nok TX med USB 2 være et godt valg. Ellers har du NX med USB 1. Muvo-serien er uansett absolutt å anbefale. Den er ekstremt liten, men har alle funskjonene som man kan forvente (sjekk Creatives sider for hvilke funksjoner den har). Lyden er god, og den dukker opp som egen disk i windows (stoort pluss). Med den TX-en som du linket til hos Komplett, er det også en FM-tuner. Det følger vanligvis ikke med, så det støtter prisen en del. Bare spør om det er noe du lurer på. EDIT: Innlegg nr 1000! Gratulerer meg det 1000.-inlegget! Jeg vet ikke om jeg har pc som støtter USB 2. Har MSI KT-3 hovedkort. Hvor finner jeg den usb-1 versjonen da og hva er forskjellen? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg vet ikke om jeg har pc som støtter USB 2. Har MSI KT-3 hovedkort. Hvor finner jeg den usb-1 versjonen da og hva er forskjellen? Hovedkortet ditt har USB 2. Men husk at du må laste ned Service Pack 1 fra Windows Update for å kunne bruke den. Etter sidene til Creative å dømme, så er eneste forskjellen at TX-en har USB 2. Jeg har NX-en, og er meget fornøyd med den. USB 2 er flere flere ganger raskere enn USB 1. I tillegg følger det radio-tuner med den TX-en som du har pekt deg ut. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Jeg vet ikke om jeg har pc som støtter USB 2. Har MSI KT-3 hovedkort. Hvor finner jeg den usb-1 versjonen da og hva er forskjellen? Hovedkortet ditt har USB 2. Men husk at du må laste ned Service Pack 1 fra Windows Update for å kunne bruke den. Etter sidene til Creative å dømme, så er eneste forskjellen at TX-en har USB 2. Jeg har NX-en, og er meget fornøyd med den. USB 2 er flere flere ganger raskere enn USB 1. I tillegg følger det radio-tuner med den TX-en som du har pekt deg ut. Sikker på at hovedkortet støtter det? Det er gammelt Fungerer den mp3-spilleren uten driver, slik at jeg bare kan plugge den i USB-porten? Hvilket headset er foresten bra til den? Syntes denne så brukbar ut. Noen meninger? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Sikker på at hovedkortet støtter det? Det er gammelt http://www.msi.com.tw/program/products/mai...&MODEL=MS-6380E Fungerer den mp3-spilleren uten driver, slik at jeg bare kan plugge den i USB-porten? Jepp, bare å plugge inn, det er utrolig praktisk! Hvilket headset er foresten bra til den? Syntes denne så brukbar ut. Noen meninger? De har jeg faktisk. Utrolig (!!!) lyd, men fantastisk upraktiske. Det er vanskelige å ta inn i øret (de skal LANGT inn, og dette fort ut igjen), og er ubehagelige å ha på seg. Ikke å anbefale som fast headset. Men som sagt, utrolig lyd! Det var derfor jeg kjøpte de. Jeg vil heller anbefale et lite headset fra KOSS eller Sennheiser. Husk at et stort headset trekker mye strøm fra mp3-spilleren. Endret 27. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
moesen Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Så du vil heller anbefale dette? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Så du vil heller anbefale dette? Ja, noe sånt som det. Eller om du ikke digger slike små plugger i ørene: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124490&cks=PRL Jeg har ikke erfaring med disse modellene, men det er bra merke. De koster lite uansett. Endret 28. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 jeg har en rhomba nå og venter på en ipodg4... jeg prøvde en nx en gang og synes den var syyyykt treig når man sjifter pg blar igjennom sanger... der er rhombaen mye bedre ...ingen lagging der.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 jeg prøvde en nx en gang og synes den var syyyykt treig når man sjifter pg blar igjennom sanger... Hmm, det må ha vært noe galt med den NX-en. Den skal skifte sanger instant som alle flash-spillere. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Hva med en Packard Bell 512mb ram, radio til 1500 ? Mangler litt penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå