dan1el Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg er sikker på at Host1 er, som mange andre, en "re-seller". De leier servere i USA, der webhosting er grisebillig, og leier ut til oss. Det fører ofte til et par sek ekstra når du åpner siden. Kjedelig. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Vi har meget stabile Linux servere som står i døgnovervåket serverpark i Oslo sentrum. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg ser selv rundt etter et webhotell, men har funnet ut at servetheworld høres ut som det beste alternativet! (sett at man får det for 39 kr pr mnd). Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg har ikke hatt annet enn problemer med ServeTheWorld, så jeg kan ikke akuratt anbefale dem. Her har vi en bundt med unfornøyde kunder: * http://www.norskwebforum.no/viewtopic.php?...2&highlight=stw * http://www.norskwebforum.no/viewtopic.php?...3&highlight=stw www.subsys.no er det beste kjøpet syntes jeg... Endret 12. september 2004 av dan1el Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) Jeg ser selv rundt etter et webhotell, men har funnet ut at servetheworld høres ut som det beste alternativet! (sett at man får det for 39 kr pr mnd). 79 kr i måneden er det miste jeg ser på prisene for webhotell hos STW Endret 12. september 2004 av Blaster2k Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 79 kr i måneden er det miste jeg ser på prisene for webhotell hos STW Men sender man en mail får man fort en annen pris trur jeg Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 (endret) damn Endret 12. september 2004 av Blaster2k Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 De har operert med to forskjellige priser. En pakke til 79,- kjøpt direkte fra siden deres, og en pakke til 39,- med større plass kjøpt via QXL/support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå