Gå til innhold

Hvem tilbyr best Webhotel og priser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har domene fra web10.dk. Er meget fornøyd.

ja, jeg har også sett på web10.nu....

Syns det ser meget bra ut, bra priser er det også!

EDIT: sorry, jeg har ikke sett på .dk, men .nu...beklager...leste ikke godt nok... :(

Endret av VgaR
Lenke til kommentar
Har domene fra web10.dk. Er meget fornøyd.

ja, jeg har også sett på web10.nu....

Syns det ser meget bra ut, bra priser er det også!

Fine priser er det ja..

Men ikke altid tenk på prisen :p F.eks ServeTheWorld er dyre men kunderservice og oppetiden er utrolig bra der :thumbup:

Men Host1.no f.eks, de er litt billigere enn STW, men oppetiden dems er ikke bra! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har aldri hatt problemer med STW - kjapp respons på mail, den ene gangen jeg lurte på noe....

Tror ikke de er noe værre enn de andre "billig"-webhostene, heller bedre.

Er oppetid og driftssikkerhet en høyprioritetssak, kjøper man hosting hos activeisp e.l.

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale STW på det varmeste. Har hatt en halv time nedetid de siste 5 mnd, support har svart meg innen en halv dag hver gang jeg har hatt noe å tyte om, og det har jeg hatt endel. Hadde litt trøbbel med webalizer en stund, og de var alltid vennlige og høflige, og svarte lynkjapt. Selv når jeg sender relativt tåpelige mails som "når oppgraderer dere til PHP5", svarer de høflig og vennlig, selv om jeg har spurt 10 ganger før.

Ang. den tråden dabear linket til:

Det virker som om de fire-fem første posterne kommer med sine negative opplevelser, mens det etterhvert oppstår en majoritet av fornøyde folk.

EDIT:

Servern(e) er riktignok plassert i USA..

ALDRI kjøp webhotell fra USA. :no: Jeg bruker jevnlig ett domene (vikingboard.com) som er hostet fra USA, og responstiden er ulovlig treig. Hva som er vitsen med å ha en server som er rask og lett tilgjengelig fra USA, men ikke Norge skjønner jeg ikke helt. De aller fleste her vil uansett skjelden få noen besøkende fra andre land enn norge uansett.

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Berre 46% av besøkande på mi side er fra norge, ut ifra statestikk som blir kjørt på serveren..

Vell.. Det er for alle .no klikk til din side er registrert som norsk.. IP er ukjent land og com er amerika/utlandet.. Og det er svært mange i landet med IP som "adresse" derfor er berre 46% norsk..

Lenke til kommentar
De aller fleste her vil uansett skjelden få noen besøkende fra andre land enn norge uansett.

Berre 46% av besøkande på mi side er fra norge, ut ifra statestikk som blir kjørt på serveren..

Det er ganske vanskelig å finne ut hvor folk kommer fra, kun ut ifra IP-adressen, og siden Webalizer ikke har en helt oppdatert IP-tabell, har den endel feil. Min webalizer sier bl.a. at 100% av alle mine besøk kommer fra "unknown".

Lenke til kommentar

Selv har jeg et domene hos host-solution.net og er veldig fornøyd med det. Ca 32 kroner for den billigste pakka (400MB) inkl. et gratis domene. Raske servere (2,5Gbit) og høy oppetid. Dessuten har supporten svart meget raskt de gangene jeg har hatt behov for det. Som regel ikke lengere enn 30 minutter. Dessuten er det mulig å betale med PayPal.

Endret av azidG
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...