the animal Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 simpelt åssen funker whitewater blokken som de selger på 3DFXcool på et socket 754/939 sett, siden den type prosessor har større kjøleflate en de gode gamle socket A og P4 kjernene link for de som ikke vet hva jeg snakker om Whitewater og ja åsse n er egentlig ytelsen på den blokken og den radiatoren, ja jeg har lest testen men skjønt ikke så mye egentlig kan den radiatoren konkurere med BlackIce Xtreme II for eksempel?? mvh Animal Water in the ocean Lenke til kommentar
jingt Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 veldig bra radiator i hvertfall. vinner over extreme 2. http://www.ocshoot.no/extreme2.htm http://www.ocshoot.no/procore.htm Lenke til kommentar
the animal Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 men åsse npasser blokken til socket 754/939 da siden de har mye større kjøle flate en de gamle socket A CPUene eller skal det funke ganske bra, for da investerer jeg i det settet Lenke til kommentar
klikko Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 det er ikkeno problem... rbx blokka til en venn av meg dekker ikke hele cpuen engang når den er montert (amd64) .. det er bare core som ligger i midten som trenger kjøling... Lenke til kommentar
the animal Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 det er ikkeno problem... rbx blokka til en venn av meg dekker ikke hele cpuen engang når den er montert (amd64) .. det er bare core som ligger i midten som trenger kjøling... takker for svaret, da går jeg for det settet Lenke til kommentar
karamba Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 eh - jeg tror ikke hulla passer helt.. Faktisk tror jeg at du må lage ny topp-plate for å få den til å passe 64bits kort. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 eh - jeg tror ikke hulla passer helt.. Faktisk tror jeg at du må lage ny topp-plate for å få den til å passe 64bits kort. se link White Water vannkjøling til socket 754/939/940 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå