TheIlluminated Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Vi skulle opgradere fra ME til 2000 Pro, under installasjon skjedde det en feil og plata er ødelagt (får ny da). Men imens har vi liksom dual boot på dette, og det er veldig irriterende, vil fjerne opgraderingsgreia som kommer før man kommer i windows, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 På rota til harddisken som du booter med ligger det en fil som heter boot.ini. Den redigerer du til å inneholde bare det operativsystemet du skal boote med. Det lønner seg sikkert å ta en backup av den dersom du gjør feil.:smile: Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 ehh...finner ikke den filen...(LOL)...:smile: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 skjult den da? Er 2k installasjonen helt wasted? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2002 Jah, den ble helt wastet. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Prøv å boot med en diskett (eller cd-rom) og skriv "fdisk /mbr". Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 min datamaskin, egenskaper, adwanced, startup and recovery..... der velger du: view operationsystems for "0" seconds Slik fikser du det... win 2k <--- no problem Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 22:35, JohndoeMAKT skrev:min datamaskin, egenskaper, adwanced, startup and recovery..... der velger du: view operationsystems for "0" secondsSlik fikser du det... win 2k <--- no problem Da må han nødvendigvis inn i 2k, eller? Har ikke prøvd ME (takk Herren), så arrester meg hvis jeg tar feil... Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 for og se boot.ini som ligger under windows mappa eller noe må du vise alle skjulte filer og vise system filer Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Den ligger ikke i windows-mappa, men i rota på C: Husker jeg ikke fant den første gang, fordi jeg måtte slå av "hide protected operating system files" i Windows 2000. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 22:38, Ar`Kritz skrev: Quote: On 2002-05-04 22:35, JohndoeMAKT skrev: min datamaskin, egenskaper, adwanced, startup and recovery..... der velger du: view operationsystems for "0" seconds Slik fikser du det... win 2k <--- no problem Da må han nødvendigvis inn i 2k, eller? Har ikke prøvd ME (takk Herren), så arrester meg hvis jeg tar feil... Leste ikke helt ,eller fikk ikke med meg alt ....trodde 2k funket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå