razorman Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Er det noen her som kan fortelle meg hvor mye Ram Win 98 (SE) støtter ? Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 2 gb er maxgrensa i Win9x-OS'er. Win9x håndterer mer enn 512 mb dårlig, med mindre du ikke forandrer littegranne i en *.inf-fil. Ikke noe vanskelig! Bare søk på nettet om temaet! Lenke til kommentar
razorman Skrevet 7. november 2001 Forfatter Del Skrevet 7. november 2001 Thnx, det var kjapt, har prøvd og søke litt, men tydligvis med feil søkeord, du (DFN) har ikke en linke til meg? evnt. brukervilledning? :smile: Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Prøv på google.com eller en annen ok søkemaskin med "win9x" +512. Tenker du finner noe da! Lenke til kommentar
razorman Skrevet 7. november 2001 Forfatter Del Skrevet 7. november 2001 Der'ja, takk for hjelpen..... Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 Systemet kresjer hvis man har mer enn 512 mb ram... (9x / me) Lenke til kommentar
tvika Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 FEIL! Systemet kræsjer ikke selv om du har over 512 MB ram. Har selv 640 og bruker win ME, funker uten problemer. Det sises at win me ikke bruker mer enn 512 og at du kan få feilmelding "out of memory", men det har ikke jeg opplevd enda. Uansett bruker jeg win 2000 der hvor jeg vet jeg bruker mye ram (Videoredigering m.m.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 er vel mer eller mindre tilfeldig om det funker bra med mer enn 512 tror jeg. det som er svært klart er vel at det er MULIG med mer, men hvordan konsekvensene blir er vel litt skiftende. har hørt lite om folk som har trøbbel da men... Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 7. november 2001 Del Skrevet 7. november 2001 well,well.. det er ikke anbefalt! funket ikkje her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå