Shiva Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bare for å gjøre det fikk jeg lyst til å lage pepperkakedeig og lage et pepperkaketower. Med melis glassur som lim og drops og alt på. For de som har unger hadde jo dette vært gøy. Som finish og for at det skal holde smører en det inn med polyester eller glassfiber sparkel. Serin for at det skal skinne. Lenke til kommentar
klikko Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 he he , kul ide! får vann i munnen Lenke til kommentar
razer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er gjort en gang før En som lagde en liten by med pepperkakehus... Noen som husker link? Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 På galleriet har de pepperkakeutstilling hvert år. Det kommer i avisen og på lokal-tv. Tror det hadde vakt litt oppsikt hvis jeg fikk det til å se litt bra ut med lys inni F.eks også sprayet tastaturet i denne her snølakken og dekket det med non-stops. Modde tastaturet hvor selve tastene er non-stops. Så slenger jeg innpå barnespill på den ferdige utgaven og donerer hele greien til barneutstillingen. Joda, dette blir gøy. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Bare pass deg så du ikke får besøk av Hans og Grete... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg husker Jeg husker pepperkake pc'n fra mini-itx.com Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Det der så helt j.. ut. Bare griseri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 helt enig. Men god idê. Kanskje du får det til bedre shiva^^ Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Vet ikke om jeg tør nå etter å ha sett det resultatet. Jeg så for meg noe flottere da. Skal prøve et pepperkaketastatur til å begynne med. Hvis det blir svineri dropper jeg resten. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 det hadde jo vert kult da!!! Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Har melis, kokos og nonstops. Da er det bare å åpne et tastatur. Lime alt på og pakke tastaturet inn i pepperkakedeig casing. 1. Lim - Bland kokos i melis og vann (kokos for å få bølget snøeffekt. 2. dekor - lim på gammel godis med melis. 3. La tørke 4. Drøss tynt lag med sukker, så tynt lag med melis (is og snø) 5. Når alt har tørket, spray på klarlakk. Lager det sammen med ungen i morgen. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 5. Når alt har tørket, spray på klarlakk. Jeg ville droppa den klarlakken hvis resultatet ikke ble no bra.. Alle liker pepperkake med masse godterier på vettu! Også slipper du å kaste masse greier hvis det blir en fiasko. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Kult da viss det blir veldig varmt.... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 så kvalmt ut det der, du klarer det garantert bedre. Men husk at folk vil plukke og spise (skjer vel det selv om det ikke er lov) lakk og annen drit liker vel ikke barn så godt Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 :!: hørtes rått ut. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Tror resultatet blir bedre hvis du kutter ut melisen... Lenke til kommentar
Shiva Skrevet 4. september 2004 Forfatter Del Skrevet 4. september 2004 Fikk ikke gjort annet enn å ribbe et tastatur. Er angrepet av forkjølelse som herjer nå pluss at non-stop'ene forsvant på mystisk vis. Fant tom pose gjemt på siden av monitoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå