8-Ball Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nettopp fått meg Linksys wireless router og kan ikke lenger åpne sider som, komplett, handelsbanken nettbank, SRbank1 blant andre. Hva gjør jeg galt? Regner med dette har noe med security å gjøre, firewall eller noe? Lurer også på om det har noe med oppkoblings måten å gjøre? Når jeg er inne på router config så kan jeg velge mellom PPPoE og PPTP som bruker brukernavn og passord, hvilken av disse er det telenor adsl har? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Telenor bruker PPPOE brukernavnet ditt er som følger: [email protected] Skriv det inn, og passordet så skal det fungere Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Telenor bruker PPPOE brukernavnet ditt er som følger: [email protected] Skriv det inn, og passordet så skal det fungere Akkurat, det var det jeg trodde. Men kommer ikke inn på de sidene jeg skrev over. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Linksys her vel flere routere, så et modellnummer hadde kanskje hjulpet. Men du kan først sjekke om du har siste versjon av firmware. Har du tilgang til andre sider enn de du nevner? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Linksys her vel flere routere, så et modellnummer hadde kanskje hjulpet. Men du kan først sjekke om du har siste versjon av firmware. Har du tilgang til andre sider enn de du nevner? Har tilgang de så å si alle sider men noen få nekter å loade. Linksys WRT54GS heter routeren. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Har tilgang de så å si alle sider men noen få nekter å loade. Linksys WRT54GS heter routeren. Hvis du kan så sett MTU-verdien til 1492 eller sett opp nettleseren din med Online sin proxyserver. Endret 28. august 2004 av agvg Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Fant ut av det, Sette mtu til 1400 og da funka alt. Men sliter med dårlig signal til den trådløse enheten. Kobler på og kobler av med ca 20sec mellomrom. Fatter ikke hva som er galt. Av-på-av-på-av-på... Nå må det pci kortet bestemme seg!! Lenke til kommentar
Skuggen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har hatt samme problemet. Fiksa det ved å oppdatere til nyeste europeiske firmware (pass på versjonnummer på routeren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå