Lautsprecher Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sitter her med en Celeron 500 med mendocino-kjerne. ifølge Bios er den låst("viser FSB og MP feil tall er den låst"). vil gjerne utnytte 100mhz ram'n som sitter i den. går det ann å Låse opp fsb/mp på Celeron mendocino? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det va nu åsså et prosjekt å bynne med... KAn du ikke bare stramme timingene litt? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 joda, men det gir vel ikke så mye futt? Dessuten får jeg beskjed etter post om at den og den timingen er "feil"(ikke by SPD) hvis jeg stiller på de. Finnes det altså ikke noen mlighet for å låse den opp? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Har putla litt med en gammal mendocino selv... Den lar seg ikke låse opp. Har ikke sett ett eneste tilfelle på nettet om noen som har klart det... Men FSB skal gå an å stille på... Kjørte min fint på 83Mhz fsb. 100Mhz vil den nok desverre aldri klare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå