Neotetra Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har 2 stk crt skjermer som står ved siden hverandre. Det er svak rullende effekt på begge skjermene hvordan blir jeg kvitt dette. Har ikke mulighet til å sette de mer en et par cm fra hverandre. Begge skjermen kjører i 75 hz med 1024 * 786 oppløsning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er vel på grunn av magnetisme? Er ikke så mye å gjøre med det....men det går vel kanskje an å skjerme det på en måte? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sett opp en lett vegg av bly, hehe Lenke til kommentar
Neotetra Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hehe lettvegg tenkte det samme. Trodde CRT boksene var skjermet men neida der tok jeg feil. Noen år disse boksene. Blir det samme med LCD også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hehe lettvegg tenkte det samme. Trodde CRT boksene var skjermet men neida der tok jeg feil. Noen år disse boksene. Blir det samme med LCD også? Noen CRT skjermer er godt skjermet tror jeg. På LCD er det vel ikke slike store magneter så blir nok ikke noe sånt der nei. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hehe, min 17" og 15" står 5 sm. unna hverandre men kommer basskassa i nærheten , da blir'e bråk Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 sett de minst 10 cm ifta hverandre så forsvinner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå