jorg Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) hvor får jeg tak i fw12 ? edit: fikk det til nå Endret 28. august 2004 av jorg Lenke til kommentar
jorg Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 jeg har funnet en måte og få kameraet til og ikke hakke jeg holder kameraet rettet mot data-skjermen, tar en video så ser jeg på den.... hvis jeg skal ta en video til må jeg rette kameraet mot dataskjermen igjen :!: Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Fant nå nettopp ut at det ikke er noe feil med kameraet fordi det hakker. Det skal være slik, tror det er en type "night-mode" som gjør slik det at grønne som kom i mørke rom ikke lenger kommer, men bildene blir lysere. I god belysning, f.eks. ute er kameraet akkurat som før, og bildene blir litt skarpere. Så alt er rett og slett er forbedring med kameraet, og det grønne på bildene kommer ikke lenger:) Sikkert mange som allerede visste dette, men det er vel noen som trodde at dette var en feil med fw12(inkludert meg) siden Siemens har trukket den tilbake 12 timer etter at den ble lagt ut. Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 trukket den tilbake.........arrrrghh Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) korfor har dæm trokke den tilbake?? Skjekka, den er der..... Endret 28. august 2004 av mini-map Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Rart På Club Siemens står det at Siemens har midlertidig trukket den tilbake og at den vil snart være tilbake igjen. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 fikser sikkert noe mer! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Finnes det noen andre måter å få denne fixen til mobben min.. Infrarød f.eks? Vell, i så fall hvor mye koster en sånn kabel? Og hvor kan jeg få tak i en? Lenke til kommentar
mikro1985 Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 nei, dessverre går ikkje infrarød på oppdatering av fw, dette pga at mobilen er av i oppdateringen. Kjøp DCA 510 kabel, på exspert fikk eg den for 379 kr, elkjøp koster den 399 kr. Eg synest det er enklest! Lykke til! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Send en mail til Siemens der du skriver hvor mye du trenger oppdateringen og at du ikke har råd til kabel. Da sender de deg helt sikkert en kabel gratis Lenke til kommentar
jorg Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hva skal jeg skrive og hvem skal jeg sende det til for og kanskje kunne få en kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå