Stringer Bell Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Siemens slapp i dag FW 12 tilgjengelig for 65 serien. Denne FW'en vil forbedre: - Kamera og videofunksjon (30 sek video på M65 og CX65 nå) er forbedret. - Lydfeil går bort - Telefonen's ytelse blir bedre - Fjerner bugs ikke minst.. Veldig bra Siemens! Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Funnet første bug i fw12! ( Og liker det ikke!!!) Alt virker fint utenom at kameraet HAKKER i søkeren! Det hakker både i film- og bilde "modus". Har prøvd å restarte mobilen flere ganger. Flere som har fått dette problemet? Skuffet over Siemens visst dette er noe som er tilfelle hos alle. Da går jeg tilbake til 9 frem til dette er fikset. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 D hørtes rart ut... Ellers da? er telefonen kjappere? Lenke til kommentar
Tom-H. Stavik Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Njo, kanskje litt når jeg går innpå bilde og film mappene og åpner der. Henger ikke like mye etter som før. Men ellers er det ikke noe forandring som jeg har merket utenom 30 sekund video opptak! EDIT: Andre forandringer: Bra ting: *Heter ikke lenger "Høy kvalitet", men "Best kvalitet" i kameramodus. *Fant ut etter litt trykking at den er blitt kjappere på det meste i menyene! Ikke bare bilde/film mappene som jeg skrev over. *Grønn-effekten på bildene etter første bilde er vekke. Bugs: *Noen plasser det stod på norsk før, står det nå på engelsk.(f.eks. på enhetsomregneren på valuta står det "add currency". *Kameraet hakker i søker modus:( Endret 27. august 2004 av x0tic^ Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) med unntak av kamera-tregheten er jeg imponert, alt går fortere (menyer, loadinger, java etc), kjørte jbench 1 og 2 og ble gledelig overrasket!: resultat: jbench 1 jbench 2 FW08: 980 75 FW12: 1350 87 ble imponert nå må jeg si! Endret 27. august 2004 av Bamsemoms Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hvor for jeg sjekka den jbench testen? Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) jeg beveger meg kanskje en liten anelse off-topic her, men har tenkt å kjøpe denne telefonen en gang neste uke. lurte i den forbindlese om jeg skulle investere i bluetooth-adapter te pc'n isteden for datakabel te telefonen. går det da å oppgradere fw via bluetooth eller må man via datakabel av "sikkerhetsgrunner"? EDIT: med "denne telefonen" mente jeg S65 Endret 27. august 2004 av JaViZ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Du må nok ha datakabel tror jeg Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 jeg beveger meg kanskje en liten anelse off-topic her, men har tenkt å kjøpe denne telefonen en gang neste uke. lurte i den forbindlese om jeg skulle investere i bluetooth-adapter te pc'n isteden for datakabel te telefonen. går det da å oppgradere fw via bluetooth eller må man via datakabel av "sikkerhetsgrunner"? EDIT: med "denne telefonen" mente jeg S65 Du må ha en DCA-510 kabel som plugges i USB porten, men det er dataoverføring i serialport hastighet. Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 takk for kjappe svar ... da blir det datakabel i samma slengen Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvordan sjekker man info om telefonen og Firmwaren på S65? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 for å laste ned jbench gå til www.jbenchmark.com fin måte å sjeke om spillytelsen på telefonen har blitt bedre Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har SW11 jeg, er det Standard? Burde jeg oppgradere til SW/FW12? Og det står "Acc: none" kommer det acc codec etterhvert altså? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hadde 11 jeg også. oppgraderte før i dag til 12. har egentlig ikke merka noe stor forskjell Lenke til kommentar
nessin Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Noen som vet om det går an å oppgradere fra 8 til 12 med 540kabelen(ekte USB)? Eller må man ha en seriell? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Og så er det jeg da, som sitter uten datakabel, med FW4 .. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 går ikke med 540-kabelen nei Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har SW11 jeg, er det Standard? Burde jeg oppgradere til SW/FW12? Og det står "Acc: none" kommer det acc codec etterhvert altså? Acc codec? Tenker du på AAC nå? FW11 er standard på S65 ja. (var det på min når jeg fikk den ihvertfall) Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hurtigknappen "volum ned", kan denne byttes nå i FW12? Den kan hvertfall ikke i FW11 - eller jeg vet ikke hvordan jeg gjør det da. *irriterer seg fremdeles at spill mappen ligger på knappen "volum ned"* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå