El Matador Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Er det kjølepasta på denne p4 2,8 512kb 533catche(?) boxed versjon? det ligger et svart gummi lignende lag(er dette kjølepasta?) er dette da kjølepastaen eller er det oppå der man skal smøre kjølepasta? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er kjølepasta på Boxed CPU`er ja! Det som ser ut som tape er kjølepsta! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 På Boxed CPU-er er det ferdig kjølepasta. Vel og merke på vifta. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Termisk etter eller annet (tape?). Det skifter fase ved en viss temperatur, og det er riktig at den oppfører seg som kjølepasta, men det er vel strengt tatt ikke pasta. Har du planer om å ta av prosessoren ved en eller flere anledninger, vil jeg anbefale å bruke kjølepasta istedet (fjern lappen og gjør rent flaten), kjølepasta er mye lettere å fjerne. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 det ligger et sånn svart lag oppå noe grått er dette da tapen? den flasser litt av når du "gnir" på den... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 skal jeg bare "gni" den av da? takker for all hjelp! Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Visst du skal bruke den, må du FOR ALL DEL ikke gni den av!!! Skal du ha på annen kjølepasta, så kan du fjerne den ja.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 så det svart skal altså være på? bare ta det med ro, jeg har ikke "gnid" det av enda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå