Brusfantomet Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hallo der, jeg bare lurer på om jeg må formatere hadisken hvi sjeg skall sette opp i raid 0. har en 160 gb fra før, og skal skaffe meg en 160 gb til (s-ata begge). Må jeg slette alle dataene på den disken som ejg bruker for og sette den opp i raid med den nye? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ja det må du, sidene dataene må opprettes på nytt og fordeles på 2 disker. Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Bare en liten tilleggs opplysning ut over det xcomiii nevnte, Hvis det er raid 1 du tenker å kjøre trenger du ikke formatere den disken du har data på. Du vil ved oppretting av raid 1 normalt få noen valg som går på dette. 1 - om du vil ta alt fra begynnelsen 2 - opprette et raid ut fra data som ligger på ene disken .....noe i den duren.... Endret 27. august 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 hadde liksom i planene og sette opp i raid0 (Striping) for bedre ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå