Zemeckis Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei Har tenkt til å bestille meg Trilogy Of The Dead nå som stipende er på konto. Er pakke verdt pengene? Har sett dawn - og day of the dead og jeg er fan av denne zombie klassikerne. Jeg leste en anmeldelse av pakke i nye Gamereactor bladet og der stod det at det følger med "Dawn of the Dead - Argentos cut". Som skal være 20 min kortere, men mer blodig og brutal. Noen som har sett denne? Takk for innspill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har den men har ikke sett den enda. Skammer meg. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Gi meg en tilbake melding om hvordan den er Skal vel bestille eller kjøpe den løpet av neste uke. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Må bare nevne at det kom nettopp en ny utgave av Dawn of the Dead fra Anchor Bay: (du får velge, Trilogien eller denne? Kanskje begge to?) DISC ONE - U.S. THEATRICAL VERSION -Widescreen Presentation (1.85) Enhanced For 16x9 TVs -Audio Commentary With Writer/Director George A. Romero, Make-Up Effects Creator Tom Savini, And Assistant Director Chris Romero. Moderated By DVD Producer Perry Martin -Theatrical Trailers -TV Spots -Radio Spots -Poster & Advertising Gallery -George A. Romero Bio -Comic Book Preview -Presented in 5.1 DTS Surround, 5.1 Dolby Surround Sound, 2.0 Dolby Surround And Original Mono DISC TWO - EXTENDED VERSION -Widescreen Presentation (1.85:1) Enhanced For 16x9 TVs -Audio Commentary With Producer Richard P. Rubinstein, Moderated By DVD Producer Perry Martin -Monroeville Mall Commercial -Behind-The-Scenes Photo Gallery -Memorabilia Gallery -Production Stills -Presented In Original Mono DISC THREE - EUROPEAN VERSION (ARGENTO) -Widescreen Presentation (1.85:1) Enhanced For 16x9 TVs -Audio Commentary With Actors David Emge, Ken Foree, Scott H. Reiniger And Gaylen Ross -International Theatrical Trailers -U.K. TV Spots -International Lobby Card Gallery -International Poster & Advertising Gallery -International Pressbook Gallery -Home Video & Soundtrack Artwork -Dario Argento Bio -Presented In 5.1 Dolby Surround, 2.0 Dolby Surround And Original Mono DISC FOUR - DOCUMENTARIES -The Dead Will Walk, An All-New Documentary Featuring Interviews With Cast And Crew Members Claudio Argento, Dario Argento, Pat Buba, Tony Buba, Zilla Clinton, David Crawford, David Early, David Emge, Ken Foree, Michael Gornick, John Harrison, Clayton Hill, Sharon Ceccatti-Hill, Jim Krut, Leonard Lies, Scott H. Reiniger, Chris Romero, George A. Romero, Gaylen Ross, Tom Savini And Claudio Simonetti -Roy Frumkes' Document Of The Dead - The Original Documentary Filmed During The Making Of DAWN OF THE DEAD By Filmmaker Roy Frumkes -On-Set Home Movies With Audio Commentary From Zombie Extra Robert Langer -Monroeville Mall Tour With Actor Ken Foree :!: :!: :!: :!: :!: :!: Jeg så Romero sin versjon for mange år siden og husker ikke så utrolig mye fra den opplevelsen. Men jeg husker at jeg var litt skuffet over filmen, jeg likte den, men hadde håpet på mer. Helt til jeg så Argento sin versjon! DAMN så mye bedre! Om det er mer vold i Argento sin versjon vet jeg ikke, trodde ikke det. Men Romero sin versjon er utrolig langtrukken. Argento sin er mer oppfriskene og intens. Pluss, det er Goblin som har musikken til Argento sin. Og du kan ikke slå Goblin. Har du sett Deep Red, Suspiria, Tenebre, Inferno eller Phenomena så hadde du forstått. Synd at de har sluttet. Endret 27. august 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Nice. Så det finnes egentlig 3 forskjellige versjoner av Dawn of the dead? Altså Romero sin, Argentos` sin og remaken som kom i år(?). Trur jeg kjøper Trilogien først. Håper jeg finner den i byen i dag Men bare fortsett med å gi tilbakemeldinger eller komentarer, det setter jeg pris på. Edit:På cdon så står det at realesedatoen er 6/9-04, mens jeg har lest at den skal komme 28/8-04 altså i dag. Hva er rett? Det var jo billig hos cdon. Endret 28. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Nei, hvis du har lyst å telle med remaken så er det 4 versjoner. U.S. THEATRICAL VERSION er den versjonen som ble vist på kino i USA i 1979. EXTENDED VERSION er den versjonen der Romero fikk vise filmen slik han egentlig ville ha den, jeg antar at noen produsenter hadde tvinget han til å klippe mye av filmen for å få den mer kommersiell i 79. EUROPEAN VERSION er den Argento klippet for å passe det Europeiske kontinentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå