Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Men hvis jeg velger å ikke ha service pack 2 hvor får jrg tak i alle de andre oppdateringene te windows. feks. media player update, directX 9 osv osv???? Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 selv har jeg installert SP2 både på laptoppen og den stasjonære pc`en min å jeg må si at det funker veldig bra, ja hvis man ser bort fra at jeg sletta XP fra laptoppen for ca. 2 uker siden da men ellers funker SP2 fint her, ikke noe tull, hverken med programmer eller, trådløst nettverk og Norton har iallefall ikke problemer her. ånei hardware skal ikke ryke selv om du installerer programvare. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Marcelo: du kan jo prøve www.microsoft.com da, jeg tror ikke at release versjonen av Media Player 10 har kommet, men den siste versjonen av DirectX er ialleflall 9c. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 søren og installerte nettopp pc`en på nytt og så installerte jeg systemworks 2004 etterpå men så funker det ikke då heller men systemworks og xp funker fint på min laptop. begynner og lure altså Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 tror noen av dere at det kan ver at jeg installerte systemworks på min andre harddisk det vil si D: disken????? får på min laptop så har jeg bare en disk og når jeg installerte systemworks 2004 der så funket det fint uten problemer Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Det er meningen at ALLE skal oppdatere til SP2 i følge Microsoft, fordi det er en stor og viktig oppdatering (til og med de med pirat-key). Du kan vel bare prøve å reinstallere programmet... XviD sluttet å fungere når jeg installerte SP2, men det var bare å installere K-Lite Codec Pack på nytt. EDIT: Installerte du programmet ETTER at du fikk SP2? I så fall : Endret 28. august 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 første gangen jeg installerte pc`en på nytt så installerte jeg norton systemworks 2004 etter at jeg installerte SP2 men andre gangen så gjør jeg det før jeg installerte SP2. lurer virkelig på ka som er problemet?? kan det kanskje ver at jeg må instalere alle drivere te tingå jeg har på min pc(bare et forslag). Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Da var den "farlige" SP2 installert gjennom windowsupdate. Etter at windows var ferdig med å laste ned SP2 koblet jeg fra internett og disablet Norton Antivirus og brannmur, Var dette lurt? Etter at installasjonen var ferdig kom melding "installation sucksessfull". Maskina reboota og etter oppstart kom det ny melding fra Norton Internet Security om å benytte Norton istedenfor Windows security, svarte Norton og hittil alt vell. Fortsettelse følger. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 hehe, husker jeg slet med noe av det samme greiene når jeg holdt på med Windows 2000 for første gang. da var det sånn at jeg ikke kunne installere SP4 før Norton Internet Security 2003, da klikka oppdateringene. jeg måtte absolutt installere NIS først, så SP4, da funka alt. kanskje det er noe av det samme greiene med Windows XP SP2 og Norton Systemworks også? prøv å installer Norton først så SP2. dette tror jeg kan hjelpe litt. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Sinnsykt merkeligt!!!! Norton Systemworks er en img eller cue fil. men det er en orginal, eneste grunnen til at jeg har den sånn er at jeg hater og måtte holde styr på cd`er, men alle andre programer funker men systemworks funker helt 100% fint på min laptop og det er akkuratt samme fil. ka som skjer?? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 jeg har prøvt å installere det før og etter. fatter ingenting jeg, har aldri opplevt noe sånt. tror neppe det kan ver pga de nye tingene jeg har fått, får det funket fint med win2K Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 Dette er det som står når jeg går inn på liveupdate gjennom liveupdate mappen, får jeg klarer ikke å gå inn på systemworks2004 programet Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) noen som kan hjelpe meg litt te med dette?? Endret 28. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 noen som kan hjelpe meg litt te med dette?? http://service1.symantec.com/SUPPORT/share...&build=Symantec Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 En ting så jeg er sinnsykt nysjerig på. det er om det har noe å si om jeg installerer systemworks 2004 på C: disken eller D: disken? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ja, du må installere på samme disk som du har OS'et ditt på....... Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 WOW!! du kødde, har aldri hørt noen si det om systemworks før, er du sikker? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Lol.........du kan forsåvidt installere den hvor du vil, men det mest normale (for å kalle det det) er å installere den på OS disken. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 (endret) så du vlle liksom annbefalt det? kan jo ver det, får jeg har installert an på D: disken alle gangene, siden D: disken er på 200Gb og C: disken er på 20Gb EDIT: men nå holder jeg på å installere systemworks2004 på C: disken håper det går nå. får dette var noe av det siste jeg manglet å installere på pc`en etter an jeg reeinstalerte Endret 28. august 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 joda, det går bra å installere Systemworks på C: men da må du huske å avinstallere den du har på D: først, hvis ikke kjærer deg seg tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå