Herr Brun Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hallo! Jeg har nettopp fått meg ny pc, og skal selvfølgelig prøve å tweake og overklokke så mye som mulig. Men i biosen(den som fulgte med) til hket mitt finner jeg ikke mulighet til verken å stille eller se på timingsene. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Herr Brun Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Du må trykke <CTRL> <F1> for å få frem "Advanced Chipset Options" på Gigabyte HK. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) OK! Tusen hjertelig takk . Må bare få internet-forbindelse opp på rommet, (lønning den 12, da har man råd til trådløst), så får jeg lastet ned diverse benchmarks osv. for å teste stabiliteten. Sitter og spiller commandos 3 nå, og har ikke merket noen problemer. Kjører på std. timings på 210 mhz Edit: Det funker ikke. Hjelper ikke å trykke ctrl+F1. Bare F1 gjør at jeg kommer inn i "hjelp", og ctrl-F1 gjør ingenting. Noen andre som vet noe? Herr Brun Endret 27. august 2004 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå