Gå til innhold

MSI K8N NEO Platinum vs EPoX EP-8KDA3+

feed

Anbefalte innlegg

Enkelt og greitt, hvilket er best? Tenker på overklokking, stabilitet og ytelse. Såg bla. på anandtech at epox gikk av med seieren, men ser at veldig mange her på forumet har MSI kortet. Selv har jeg Epox, men sitter ikke med en wow følelse for å si det sånn.. Dårlig bra erfaringer ang. disse kortene?

Vurderer å sende tilbake mitt Epox kort mot MSI.

Endret av feed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp installert mitt MSI K8N NEO Platinum-kort med en AMD64 3400+, og er dritfornøyd! :w00t: Det er et ryddig hovedkort å koble til synes jeg, hadde i hvertfall ingen problemer. BIOS som følger med viste 62 grader idle, men dette ble fiksa etter at jeg flashet med siste bios. Idler nå på 39 grader, og nærmer meg 50 grader i load (Boxed-vifta). Har ikke prøvd å overklokke enda...

Kan ikke annet enn å anbefale det så langt. :thumbup: Bruker 1 GB Corsair Value S 3200 minne...

Lenke til kommentar

Nej, føler det ikke er heeelt slik det kanksje skulle vert. Dvs at når jeg spiller, hører musikk (winamp) eller ser film kommer det en ganske irriterende pipelyd fra området rundt cpu (tror jeg). Har tatt av cpu vifta og testa en annen for å sjekke om det var den, men det var det ikke.

En annen ting er at når jeg har tatt ut strømkontakten bak på pcen og setter den i igjen slår den seg ofte på uten at jeg har trykka på bryteren.

Siste tingen er at mus og tastatur ikke alltid funker når jeg skrur på maskinen og kommer inn i windows.. skifter jeg usb port til dem funker de igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...