ElmotriX Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei Nå har jeg Zalman reserator 1 og Zalman gpu block og nå skal jeg utvide med en chipset block... tenkte jeg skulle kjøpe denne swiftech blocken. Men spørsmålet mitt er hvilken rekkefølge skal jeg sette alt sammen??? Jeg tenkte det slik: Radiator -> cpu -> sys -> gpu -> Radiator (a) (i 'zalman reserator 1' er pompe, radiator og tank kombinert) eller skal det være slik?: Radiator -> cpu -> gpu -> sys -> Radiator (b) p.f,t (på forhånd, takk) Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hadde tatt: reserator-cpu-gpu-chipsett-tilbake Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Et fornuftig valg kverna, som jeg godt kan bifalle, for optimale CPU - GPU temperaturer. Skal man derimot ta hensyn til det estetiske, så går det an å kjøre CPU - NB - GPU også, man taper lite på det mht. GPU-temp. Alt avhengig hvor nøye / dyktig man er med slangeføringer og slikt, så får man gjerne et penere oppsett med den rekkefølgen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 seconed! men hvis man har vanntanken høyt opp vil jeg anbefale å ha vga etter cpu, da blir det kortere slanger å strekke. Ser kanskje litt penere og ryddigere ut! Har selv erfart varm gpu så ville hatt den som nr 2 i rekkefølgen! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sant! Sjøl har jeg jo alltid hatt raddis - tank - pumpe i bunnen av kabbiset, og dermed tenker man med det som utgangspunkt. Men bevares! Alternativene er som sagt flere, nesten bare fantasien som setter grensen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 mhm! kommer helt ann på! Men ville som sagt tatt vga først siden den har en lei vane å bli veldig varm. (ps: gratulerer med dagen for 6 dager siden da Skrue:P) Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 takker kverna og skrue for raske og utfyllende svar kommer til å gå for: radiator -> cpu -> nb -> gpu -> radiator Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 høres bra ut det offtopic : grattis med dagen, som var, skrue Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 OT: Thanx! Samtidig gruer jeg meg til den neste, da er det jo bare to år til jeg fyller 60!! Fyttirakker´n! Som en kompis fortalte meg forleden dag; "Du begynner så smått å nærme deg den skuffen han tar fra" Lystelige utsikter, eller hva? *Fomle frem MP3 / "Forever Young" Med Alphaville* /OT Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Denne hører vel til under vannkjøling...? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Denne hører vel til under vannkjøling...? Ja, som alle andre feilpostete vannkjølingsemner som ligger å flyter under luftkjøling. Skjerp dere folkens. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå