JihadBreakfast Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Heisann.. Har problemer med grafikkortet jeg da. Lastet ned Unreal Tournament demoen for å teste den nye PC'en. Det virket bra en stund, men så vips, en dag etter, oppstår det trekanter og flasher i spillet. Det er også noe rart med grafikken i oppstarten. Noen som vet hva som er i veien? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har du Catalyst 4.8? Visst det ikke er driveren som er problemet, kan det tyde på at skjermkortet har gått varmt! Lenke til kommentar
JihadBreakfast Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Hmm... hvor finner jeg ut av om jeg har Catalyst 4.8? Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 høyre klikk på skrive bordet -> properties -> settings -> advanced -> options...og der står det catalyst versjonen du har Lenke til kommentar
JihadBreakfast Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 hm. Tror ikke jeg har catalyst 4.8. Står ihvertfall ikke noe om det (har windows på norsk). Utrolig rart at skjermkortet skulle gå i filler etter én dags bruk? Vet dere hva som bør gjøres hvis det skulle være gått varmt? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Tviler på om det har gått varmt bare etter en dags bruk! Last ned den nyeste diveren og se om det hjelper! Catalyst 4.8 Lenke til kommentar
JihadBreakfast Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 ok! Takk skal dere ha da. Får bare prøve og se om det hjelper. Rart og kjipt er det ihvertfall! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har og problemer med et Radeon 9800 pro kort, og det er ekstra ille i UT2k4. Catalyst-driveren hjalp ikke meg mye. Kortet er nok for varmt, og du bør kanskje prøve å få et nytt på garantien eller kjøpe en gpu-vifte. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Det er ikke nødvendig å montere annen/extra kjøler på 9800 PRO kortene! Dette kortet utvikler ikke for høy temperatur visst du rimelig god kjøling i kabinettet! Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Du kan prøve å laste ned ATITool og se etter artifacts med det, for å se om det kanskje er driverproblemer eller om kortet blir for varmt(mest sannsynelig). ATITool nedlastingssiden Edit: Er det bare under oppstarten og i unreal tournament du får slike feil? Endret 29. august 2004 av Vash Lenke til kommentar
JihadBreakfast Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Fankens... Lastet ned Catalyst 4.8, startet den, og nå må jeg kjøre alt i sikkermodus... Skjermen blir bare stående blank (svart) under oppstarten. Den laster ikke, for jeg har latt den stå leeenge. Må nok kontakte dell og be dem fikse opp. Virker som om kortet var noe defekt allerede da jeg fikk det. Har prøvd det meste, inkludert å avinnstallere windows, rulle tilbake driveren, hente ned nye drivere osv. Pokkers... Håper Dell fikser nytt og at jeg ikke trenger betale... er student og er ikke interessert i å måtte nudle meg gjennom de neste månedene. Lenke til kommentar
JihadBreakfast Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Lastet ned ATITOOL nå og kjørte det. Men da jeg trykket på "scan for artifacts" ble skjermen helt svart, og ingenting skjedde. Det virket som om kontakten med skjermkortet forsvant... 3D greia jeg så på, ble helt blinkende gul. hm. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Hvordan er luftinga i kabinettet ditt? Lenke til kommentar
JihadBreakfast Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Vet sannelig ikke, men maskinen er splitter ny, under en uke gammel, så den burde jo være i orden. Men på den annen side; det burde vel strengt tatt skjermkortet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå