xeromeM Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kjøpte meg en WD 200GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 8MB harddisk og har montert den og den fungerer, bortsett fra en ting. Hver gang jeg skal kopiere noe fra gamle harddisken eller laster ned noe fra nettet til den nye harddisken så begynner alt å hakke og det går utrolig sakte. f.eks. Jeg skulle kopiere noe fra den gamle harddisken til den nye, og det tok ca. en time å kopiere 6 gb. Etter min oppfatning er ikke det helt normalt. Er harddisken ødelagt eller er det noe annet? Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sikkert dma instillingene som er feil. Har du sjekket det? Kan hende den står i PIO mode. Lenke til kommentar
xeromeM Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Sikkert dma instillingene som er feil.Har du sjekket det? Kan hende den står i PIO mode. har sjekket, står på DMA hvis tilgjengelig... Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 har sjekket, står på DMA hvis tilgjengelig... Det står det nok men ka står det under? Der den virkelige hastigheten din står. "Current transfer mode". Lenke til kommentar
xeromeM Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 har sjekket, står på DMA hvis tilgjengelig... Det står det nok men ka står det under? Der den virkelige hastigheten din står. "Current transfer mode". w0w... PIO... noe jeg kan gjøre med det? (noob) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Prøv å fjern den, avinnstaler. Ta ein restart og be ei stille bønn. Forhåpentligvis vil den innstalere seg rett ved restarten. Ta ein ny restart etter det for å vere sikker på at den blir innstallert skikkelig. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det er også mulig du må installere drivere til kontrolleren din. PIO er ofte forårsaket av at Windows kjører de innebygde driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå