wunderbaum Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Har fått lasta opp skissene (før dere sa jeg trengte en kjøleribbe).. Håper dere skjønner dem.. tinga dumt plassert? Skisse 1 Skisse 2 Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Den iden med å ha snuskjøling i pc'n har jeg å tengt på. Er selv røyker da, men snuser ofte på LAN pga. Orker ikke gå ut!!!. Det jeg tengte på å gjøre er å bruker peltier, slik som Coca Cola kjøleskapet. Kjøleribbe, vifte, peltier.. Lage noe Kobber "sylyndere" til å ha snus dåsa oppi, som holder en temp rund 4 C¤ Får ikke råa til å prøve før etter høstferien, skal til polen å smugle:P BTW, noen som veit om d er billi pc stæsh der? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Det er en jævlig genial idè for å være ærlig. Trodde aldri at JEG skulle kunne tenke på det sjøl Men dynga har en god del GRATIS deler, mye er defekt da Skal hente ting på dynga sjøl når jeg skal sette igang etter helga Men ellers er jeg ikke sikker. Mye som er "dyrt" nå for tida vettu. Kanskje vi kan gi hverandre ideer når vi begynner? Har hele skoleåret på å utvikle den, så det skal gjøres kaldt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå