Frank2004 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Heisann, sitter her og prøver å brenne en slipstreamet versjon av xp-cd'en min, da jeg ikke akter å putten inn noen floppy i boksen her, ikke engang midlertidig.. Skal teste CD #3 nå, gikk visst skeis de to forrige gangene, og jeg tviler vel litt på at det kommer til å fungere nå heller.. Tenkte derfor jeg skulle spørre om det var noe jeg har oversett i bios som lar meg installere på sata-disken, f.eks. om jeg disabler raid-kontrolleren; vil disken da oppføre seg som en vanlig ide-disk? (Har kun 1 disk, så den står ikke i raid uansett, men..) Noen som har erfaring med KV8PRO eller andre KT800PRO-kort? Tror sata-kontrolleren sitter på via 8237(?)-brikken, som vel er en del av chipsettet. Noen tips? -Frank Endret 27. august 2004 av Frank2004 Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Alle gode ting er tre Fungerte nå, men sannsynligvis bare fordi jeg lot være å be om unattended install av sata-driverne.. Noen som har gjort dette før? Det jeg prøvde var å lage filen I386\winnt.sif med følgende innhold: [unattended] OemPreinstall=Yes DriverSigningPolicy=Ignore OemPnPDriversPath="Drivers\006" og legge viasraid.cat VIASRAID.INF viasraid.sys i katalogen $OEM$\$1\006 Skulle jeg heller lagt hele driverdisken, med TXTSETUP.OEM på rot, i 006-katalogen, eller? Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Blir kanskje litt OT i hk - forumet denne posten nå. Hvis en mod skulle snuble over tråden kan den vel godt flyttes. -Frank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå