Gå til innhold

Feilmelding etter installasjon av theme patcher

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er helt naturlig at filbeskyttelsen til Windows kommer opp. Det er nettopp å skifte ut en kritisk operativsystemfil patchen gjør - uxtheme.dll. Når den boksen kommer opp skal du bare trykke på cancel, slik at ikke den gamle uxtheme.dll blir gjenopprettet, da er hele patchingen bortkastet...

Lenke til kommentar
Det er helt naturlig at filbeskyttelsen til Windows kommer opp. Det er nettopp å skifte ut en kritisk operativsystemfil patchen gjør - uxtheme.dll. Når den boksen kommer opp skal du bare trykke på cancel, slik at ikke den gamle uxtheme.dll blir gjenopprettet, da er hele patchingen bortkastet...

Jeg skjønner det, men den meldingen som kommer opp hver gang jeg starter windows er så irriterende

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det, men den meldingen som kommer opp hver gang jeg starter windows er så irriterende

Jeg har sett det samme, men når du trykker avbryt, kommer det normalt opp en melding til som spør om du ønsker å beholde den nye settingen. Hvis du ikke trykker ok på den så vil den til enhver tid komme opp å klage.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei...

Vet at det er en stund siden tråden ble avsluttet, men jeg prøver likevel.

Jeg har akkurat samme feilen, og det hjelper ikke å sette inn CD eller å trykke avbryt. Feilmeldinga kommer hele tida med jevne mellomrom. Ca 10-15 ganger i timen. PCen er svært ustabil etter at dette begynte.

Hva skal til for å få fjerna det? Er det noen plass det er mulig å laste ned reperasjoner? Jeg er ikke sikker på om jeg har rette XP-CD.

Dette begynner å bli svært irriterende og plagsomt.

Mvh

Hermine

Lenke til kommentar

Det har jeg gjort hver gang i 3 uker nå, men den kommer likevel opp og forstyrrer hele stabiliteten. Så dessverre var ikke dette løsningen...

Når jeg starter ett program eller surfer kommer den opp og forsinker hele prosessen med 5-6 minutt.

Noen plass jeg kan laste ned reperasjoner?

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg dette?

Takk skal du ha forresten!

Hmm.. TweakXP koster noe, men dersom du ønsker å gjøre det manuelt så stikk innom her:

Windows XP SP2

http://www.jsiinc.com/SUBR/tip8500/rh8575.htm

Windows XP u/SP + SP1

http://pubs.logicalexpressions.com/Pub0009...icle.asp?ID=290

Men vær forsiktig, ikke gjør dette om du ikke helt vet hva du gjør. Husk backup!

Dersom du vil teste sharewareversjonen til TweakXP:

http://www.download.com/Tweak-XP-Pro/3000-...tml?tag=lst-0-2

Lenke til kommentar
Hvor finner jeg dette?

Jeg fant det på hjemmesiden din...

Virker som jeg har lagt ut feil link på siden min. Den er for Windows 9x kjernen og ikke Windows XP. Skal rette på dette så fort som mulig.

EDIT: Ser ut til at det er siden som gir feil opplysninger. Så det er nå rett program alikevel. Men skal rette på det uansett.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...