Skurupu Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg og lillebroren min deler internett linja mellom oss med en router. Han er en typisk cs-fjortiss, mens jeg liker og utnytte linja vår. Men når nedlastnings hastigheten min kryper over 200 kbps begynner lillebroren min å klage veldig. Derfor lurte jeg på om noen visste om noe program eller noe som gjør at man kan sette opp hvor mye av linja hver enkelt marskin skal ha. Dermed kan jeg holde meg til ca 150 kbps, mens han tar resten, så blir begge fornøyde. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Glem det, fikk hjelp av en kamerat. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Og ka for løysing fikk du av han? Kunne tenkt meg å hatt muligheten for det sjølv. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ulvestad, NetLimiter er én mulighet. Hvis du begrenser download og evt upload, på "nedlastingsmaskinen" vil "spillmaskinen" kunne sikres en minsteandel av linjekapasiteten. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Genialt! Har lett etter dette lenge! Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå