Norgemann Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Jeg stod i spaceworld og prøvde halo i går! jeg ble helt hekta! Jeg stod der i rundt 2-3timer til butikkpersonell ba meg om å gå!!! Og nå skal jeg ha meg x-box, men finnes det noen andre bra spill? hvilket spill ville du anbefalt en 15 gutt som elsker spill som diablo, unreal, halo, monkey island, super smash bros og command & conquer serien? [ Denne Melding var redigert av: Norgemann på 2002-05-04 18:13 ] Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Er det ikke 18-års grense på Halo? Lenke til kommentar
bidz Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 hehe :smile: Jet Set Radio er meget meget bra, les omtale på gamer.no - forøvrig er Rallisport Challenge og Project Gotham Racing bra dersom du liker bil/racing spill. Blood Omen 2 dersom du liker masse blod. les reviews, evt. se videoreviewene på gamespot.com, dette kan vel muligens hjelpe.. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Tips om du ikke ønsker å bli kasta ut: Be personalet komme med noen gode argumenter for at du skal kjøpe X-box, så ber dem deg prøve den, også kan du dytte vekk alle slitsomme fjols som også vil prøve. (Om det ser ut som om personalet begynner å bli utolmidig, be om å få prøve ett annet spill.) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Det er 15 årsgrense på Halo, men jeg kjønner ikke hvorfor det ikke er 13 eller 11. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Ok, er du sikker på det? Det er 18 års grense i Amerika(Mature). Men, Amerika er Amerika. Lenke til kommentar
copyright Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 18:18, Roamer skrev:Er det ikke 18-års grense på Halo? HeHe :smile: Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Nederst på Halo spillet mitt så står det hvertfall 15. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Det finnes mange gode spill til Xbox: Rallisport Challenge Jet Set radio Future Dead Or Alive 3 Tony Hawk 3 Project Gotham Racing og ikke minst HALO(beste spillet jeg noensinne har prøvd)! Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Uff, skulle nesten hatt en Xbox for Jet Set Radio Future. Satser på at prisen går ned på Xbox før neste sommer. [ Denne Melding var redigert av: Roamer på 2002-05-10 00:02 ] Lenke til kommentar
neuragen Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Hørte Halo skulle være en smule monotont? Må ellers få si meg enig om at JSRF og Rallisport Challenge ser meget bra ut! ------------------ blah blah blarg [ Denne Melding var redigert av: neuragen på 2002-05-07 05:38 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Kanskje jeg trpkker litt over streken nå, men det er egentlig bare å bstille fra nettbutikker, så får du kjøpt det spillet du vil. :wink: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Quote: On 2002-05-07 05:32, neuragen skrev:Hørte Halo skulle være en smule monotont? det er bare ett brett som er veldig monotont(du går gjennom tusenvis av like rom, et snø-brett tror jeg) men resten er så bra at det gjør ikke noe. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-06 20:37, StaBBer skrev:Det finnes mange gode spill til Xbox:Rallisport ChallengeJet Set radio FutureDead Or Alive 3Tony Hawk 3Project Gotham Racingog ikke minst HALO(beste spillet jeg noensinne har prøvd)! Hr prøvd tony Hawk 3 på PC, og det er veldig avhengighetsdannende!!! Jeg satt i 5 timer i strekk første gang jeg prøvde det. Prøver nå å holde meg unna, så jeg ikke skal bli sittende igjen! Det meste jeg har fått på et hopp er 38tusen poeng. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 aarg, jeg vil ha halo til pc, når skal m$ slutte å tviholde på spillet. hadde vært ute til pc for lengst hadde det ikke vært for den fanes box'en. *kjøpe en øksbox, dynke den med bensin og fyre opp, hoppe på den og slå den med balltre* aah, why won't you die, you evil thing you, yeah, so there. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Halo kommer til PC og Mac,det er bekreftet. Det kan ta en stund,pga den ENORME killer-apen til Xbox spillet er! Og det skulle jo bare mangle... Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 Det brettet som ofte blir nevnt som monoton (Assault on the Control Room) er etter min mening det beste på spillet, det er mange store utendørsområder hvor du kan kjøre tanks/jeep fly Banshee og kjøre ghost... Har spilt igjennom AotCR flere ganger enn alle de andre brettene tilsammen. Silent Cartographer kommre på annen plass (det er brettet fra demoen)... [ Denne Melding var redigert av: Raggie på 2002-05-09 21:00 ] Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 9. mai 2002 Del Skrevet 9. mai 2002 MonotonT????? HALO? You must be joking?! Halo er helt annerledes på Easy/Normal/Heroic/ og Legendary. Forskjellen er selvfølgelig størst mellom Easy og Legendary. I tillegg oppfører AI seg betraktelig annerledes på de forskjellige nivåene. På de mer vanskeligere nivåene vil for eksempel motstanderen prøve å lure deg i en felle, gå andre veier for å duke opp bak deg for å plaffe deg i ryggen osv. En får mest ut av HALO på en Widescreen TV, helst 32* for å få med deg alle "nifty" detaillene og for å få en følesle av at du er med i en SF film. I tilleg duker det opp flere og flere easter-eggs og tips for å takle de forskjellige levels på en annen måte. Se her! (obs SPOILERS) http://www.rampancy.net/node.php?id=2449 Lenke til kommentar
bidz Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 12:00, StaBBer skrev:Halo kommer til PC og Mac,det er bekreftet. Det kan ta en stund,pga den ENORME killer-apen til Xbox spillet er! Og det skulle jo bare mangle... Hvor er dette bekreftet ? dette er faktisk ikke bekreftet, det eneste som er bekreftet er faktisk at Halo IKKE kommer på PC/MAC, og dette er først og fremst av Microsoft, men også Bungie har sagt dette (de må jo føye seg etter MS sine regler, siden MS eier Bungie 100%). Forøvrig, dersom Halo skulle komme til PC - så kommer det _etter_ Halo 2 har blitt lansert for Xbox, og hvem vil vel spille en gammel versjon ? Dessuten er Halo på Xbox genialt bra, også kontrollerne - eneste jeg også må utsette på Halo, er det monotone snøbrettet som er nevnt tidligere, lurte på om jeg gikk i ring ellerno når jeg spilte det brettet. Men ellers så er alt helt supert :smile: Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 10. mai 2002 Del Skrevet 10. mai 2002 Prøvde Halo på Legendary.. Jeg ble blodpøl hehe :smile: Morro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå