Gå til innhold

Halo elsker

Anbefalte innlegg

Jeg stod i spaceworld og prøvde halo i går! jeg ble helt hekta! Jeg stod der i rundt 2-3timer til butikkpersonell ba meg om å gå!!! Og nå skal jeg ha meg x-box, men finnes det noen andre bra spill? hvilket spill ville du anbefalt en 15 gutt som elsker spill som diablo, unreal, halo, monkey island, super smash bros og command & conquer serien?

[ Denne Melding var redigert av: Norgemann på 2002-05-04 18:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe :smile:

Jet Set Radio er meget meget bra, les omtale på gamer.no - forøvrig er Rallisport Challenge og Project Gotham Racing bra dersom du liker bil/racing spill. Blood Omen 2 dersom du liker masse blod. les reviews, evt. se videoreviewene på gamespot.com, dette kan vel muligens hjelpe..

Lenke til kommentar

Tips om du ikke ønsker å bli kasta ut: Be personalet komme med noen gode argumenter for at du skal kjøpe X-box, så ber dem deg prøve den, også kan du dytte vekk alle slitsomme fjols som også vil prøve.

(Om det ser ut som om personalet begynner å bli utolmidig, be om å få prøve ett annet spill.)

Lenke til kommentar

Hørte Halo skulle være en smule monotont?

Må ellers få si meg enig om at JSRF og Rallisport Challenge ser meget bra ut!

------------------

blah blah blarg

[ Denne Melding var redigert av: neuragen på 2002-05-07 05:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-05-07 05:32, neuragen skrev:

Hørte Halo skulle være en smule monotont?

det er bare ett brett som er veldig monotont(du går gjennom tusenvis av like rom, et snø-brett tror jeg)

men resten er så bra at det gjør ikke noe.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-06 20:37, StaBBer skrev:

Det finnes mange gode spill til Xbox:

Rallisport Challenge

Jet Set radio Future

Dead Or Alive 3

Tony Hawk 3

Project Gotham Racing

og ikke minst HALO(beste spillet jeg noensinne har prøvd)!

Hr prøvd tony Hawk 3 på PC, og det er veldig avhengighetsdannende!!! Jeg satt i 5 timer i strekk første gang jeg prøvde det. Prøver nå å holde meg unna, så jeg ikke skal bli sittende igjen!

Det meste jeg har fått på et hopp er 38tusen poeng.

Lenke til kommentar

aarg, jeg vil ha halo til pc, når skal m$ slutte å tviholde på spillet. hadde vært ute til pc for lengst hadde det ikke vært for den fanes box'en.

*kjøpe en øksbox, dynke den med bensin og fyre opp, hoppe på den og slå den med balltre*

aah, why won't you die, you evil thing you, yeah, so there.

Lenke til kommentar

Det brettet som ofte blir nevnt som monoton (Assault on the Control Room) er etter min mening det beste på spillet, det er mange store utendørsområder hvor du kan kjøre tanks/jeep fly Banshee og kjøre ghost...

Har spilt igjennom AotCR flere ganger enn alle de andre brettene tilsammen.

Silent Cartographer kommre på annen plass (det er brettet fra demoen)...

[ Denne Melding var redigert av: Raggie på 2002-05-09 21:00 ]

Lenke til kommentar

MonotonT?????

HALO?

You must be joking?!

Halo er helt annerledes på Easy/Normal/Heroic/ og Legendary. Forskjellen er selvfølgelig størst mellom Easy og Legendary. I tillegg oppfører AI seg betraktelig annerledes på de forskjellige nivåene. På de mer vanskeligere nivåene vil for eksempel motstanderen prøve å lure deg i en felle, gå andre veier for å duke opp bak deg for å plaffe deg i ryggen osv. En får mest ut av HALO på en Widescreen TV, helst 32* for å få med deg alle "nifty" detaillene og for å få en følesle av at du er med i en SF film. I tilleg duker det opp flere og flere easter-eggs og tips for å takle de forskjellige levels på en annen måte. Se her! (obs SPOILERS)

http://www.rampancy.net/node.php?id=2449

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-08 12:00, StaBBer skrev:

Halo kommer til PC og Mac,det er bekreftet. Det kan ta en stund,pga den ENORME killer-apen til Xbox spillet er! Og det skulle jo bare mangle...

Hvor er dette bekreftet ? dette er faktisk ikke bekreftet, det eneste som er bekreftet er faktisk at Halo IKKE kommer på PC/MAC, og dette er først og fremst av Microsoft, men også Bungie har sagt dette (de må jo føye seg etter MS sine regler, siden MS eier Bungie 100%). Forøvrig, dersom Halo skulle komme til PC - så kommer det _etter_ Halo 2 har blitt lansert for Xbox, og hvem vil vel spille en gammel versjon ?

Dessuten er Halo på Xbox genialt bra, også kontrollerne - eneste jeg også må utsette på Halo, er det monotone snøbrettet som er nevnt tidligere, lurte på om jeg gikk i ring ellerno når jeg spilte det brettet. Men ellers så er alt helt supert :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...