idar2 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hei Sitter her og har litt lite Disk plass i kabinettet mitt. Problemet mitt er at snart vil ikkje mine 19 cdrom slotter strekke til. Har i dag 11 disker med ein disk per cdrom slott. Planlegger å bygge meg eit nytt raid array med 8 nye disker. Veit dette blir 19 men må ha plass for å utvide. Er det noen som har noen gode forslag til kroleis eg kan plasere disse diskane slik at dei både er støydempa(vibrasjonsdemping holder) og eg får inn en del fleire en 19 disker. Har tenkt på å kanskje snu diskene opp på sida. Eller kanskje kun bruke 3 disker på 2 cdrom slotter med en slik metall holder. Noen som har sett noen slike produkt, eller har noen gode ideer? Lenke til kommentar
Mr. Dark Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 hmmm.... større server kabinett? med så mange disker skal du vel ikkje ta alle med deg overalt heila tiå kan eg tenka meg... eller du kan laga til kabinett med bare hdd som står ved sidenav... så strekker du kabler over til de.... Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har sett de rammene der du fester 3x 3.5" disker i 2x 5.25" slotter. Har dog ikke sett støydempede varianter. Men når du likevel har nærmere 20 disker i maskinen, kan ikke lydnivå være alt for viktig for deg..? Lenke til kommentar
idar2 Skrevet 31. august 2004 Forfatter Del Skrevet 31. august 2004 Jo støydemping er viktig, skjelden alle diskene står på. Denne skal beres med på lan og TG. Det er igen problem når du er 2 personer. Har sett på dei med 3xdisker i 2 cdrom slotter, men finner ingen støydempede varenter. Lurte difor på om noen hadde noen gode ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå