monstar Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Etter super-size me så drar jeg på McDonalds en sjelden gang i året, gjorde det før også. Endret 6. februar 2005 av monstar Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Har ikke mcdonalds her, men om jeg er i nærheten pleier kompisene å dra meg med dit, selv om jeg foretrekker noe godt å spise. Pluss att prisene har økt veldig også. Eller tar jeg feil der? Før ble du mett på en 50lapp, da var det jo eit billig måltid, men nå er det jo ingenting som frister der. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Har noen kompiser som drar på McDonalds uansett hvor i verden de er. Litt irriterende å alltid måtte spise på McDonalds (fordi her er det mcbreakfast, det har vi ikke hjemme) når vi er på roadtrip i sverige eller på ferie langt i gokk. Faen ass. Måtte spise frokosten min på en McDonalds i Gøteborg i fjor sommer en gang. Det smakte faen meg ræv. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Tja... noen ganger i året. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Sjelden. Bor langt unna en MacDonalds "Restaurant" uansett, så det blir mest kebab på spicer'n her. Edit: Leif...... Endret 6. februar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Nøyaktig 2 år siden jeg spiste hamburger e.l på "mækkern". Har kjøp meg en is der, men det kan jo ikke telles vel? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg kjøper heller mat på bighorn steakhouse hvis jeg er i oslo. mye bedre det Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 En gang i uken, gjennomsnitt. Var på macdonalds dagen etter at jeg så SuperSize Me, ikke noe problem, bestilte faktisk ekstra stor Big Tasty (nam). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) tar meg heller en kebab jeg.. blir vel et par ganger i året til vanlig.. men det hender jo at jeg stikker dit med noen venner eller.no Edit: har ikke sett den filmen supersized.. noe sted jeg kan få tak i den? fra ei side ellerno?? Endret 6. februar 2005 av Gohan Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 0 ganger ifjor, 0 ganger så langt i år Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Tar turen en sjelden gang. Så og si aldri. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Hvor ofte går du på McDonalds ? Sjeldent, det er jo ikke McDonalds i Hønefoss, er kanskje fem ganger i året? Aner egentlig ikke. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Blir vel ca. 5 ganger i året då vi har ikkje McDonalds der eg bur Edit: Tar heller ein tur på Peppes Endret 6. februar 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Aldri! Har ikke vært der på et år kanskje. Untatt noen aksjoner... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Varierer veldig. Alt fra flere ganger i uken, noen ganger kan det ta mange måneder mellom hver gang. Spiser der når jeg er sulten og har dårlig tid. Og når jeg har lyst på jordbærmilkshake Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Har vært på McDonalds max 5. ganger.... den første gangen jeg var der var da vi dro til tyskland og polen i 10. da MÅTTE vi spise der..ellers fik vi ikke mat hater McDonalds Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 Er stort sett innpå Mc'en kanskje 6 ganger årlig. De har rimelig god kaffe og desserter som passer en lommebok som nettopp har vært på kinesisk resturant. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 6. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2005 ca 10 ganger i året tipper jeg... Ok litt oftere da, men som oftest kjøper jeg bare Sjoko-Milkshake Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 8. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2005 en svært sjelden gang når det passer seg. F.eks er på et ukjent sted og er langt fra et kjøkken og har lite penger. -> 1-2 ganger i året, max! Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 9. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2005 1 gang så langt i år.. holder meg til burger king eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå