Ol'H Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Aldri siden det ikke finnes i tromsø... Men er på Burger king når jeg er skikkelig full og kebab kø ikke frister i regnvær/snø. Har ikke vært der edru siden jeg gikk på GK. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 Før var det vel en gang i uka, nå er det litt sjeldnere.. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 1. desember 2004 Del Skrevet 1. desember 2004 (endret) At folk unngår å gå på McDonalds på grunn av "Super Size Me" syns jeg er litt rart, det filmen viser er jo det er ikke så rart at amerikanere er så feite når de går på McDonalds hele tiden, om du drar på McDonalds en gang i blant kan da umulig ha noe å si? Duden i super size me spiser 3!! gang om dagen i 1 månede, det er jo helt sykt, håper det er ingen nordmenn som gjør det, men det er jo desverre amerikanere som gjør det....Da jeg såg "Super Size Me" tok jeg og en kompis å kjøpte oss 2 Super Size Me Meals på McDonalds å koste oss med en skikkelig bra film Endret 1. desember 2004 av kjexter Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 McD har god yoghurt-is, så på sommeren bor jeg der. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan ikke huske sist jeg var på McDonalds. Har vel bare vært der sånn maks 5 ganger i løpet av 2 år. Liker ikke maten så veldig godt. Har dessuten med meg en stor og god matpakke hver dag så trenger ikke kjøpe mc'en mat. Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 en gang hvert 2. år eller noe, er ikke så begeistret for mac donalds. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Egentlig aldri, sist gang jeg var der var for nesten to år siden. Foretrekker annen type mat. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tja, 10 ganger i året.. Syns det er utrolig godt faktisk, men siden nærmeste MacDonalds ligger i utkanten av byen på et kjøpesenter, så er det sjeldent jeg gidder å dra dit bare for en burger. Hmm, den setningen ble litt lang Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) ALDRI!!!!!!!!!! Jeg går MYE heller på Burger King, selv om det koster 15 kr merr en cheeseburger, så er det helt klart vert det, spør du meg! På Burger King smaker det iallefall litt godt, på McDonalds så ser man jo at brøene "renner i fett" Men jeg skal ikke si at jeg er så ofte på Burger King heller da... Ca. 4 ganger i året tipper jeg, kanskje mindre. Foretrekker ordentlig mat!!!!!!!!! EDIT: Rette skrivefeil Endret 2. desember 2004 av xerminx Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Har bare spist på Burger king kanskje 5 ganger gjennom hele mitt lange liv og vil si at MacDonalds er bedre. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Alt fra 0(,5)-6 ganger i halvåret. Spiser ikke så ofte der at det gjør noe, og trives med det. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 McDonalds burgere smaker jo bare dritt, så er aldri der. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Fullstendig boikott av mcdonalds av meg. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 McDonald's er oppskrytt.. Kjøper fast-food på gatekjøkken Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kan ikke huske sist gang jeg åt på Mac'en jeg Må være flere år siden sist... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hakke spist på McDonald på 1år!! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 En gang annenhver uke kanskje... Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Spiser sjelden den FERDIGTYGDE maten! På div. reklamefilmer, plakater og lignende er det bilder av sånne gigantiske hamburgere. MEN! hvis du går og kjøper en får du en bitteliten sammenklemt hamburger med salat fra midten av juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå