Equerm Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Jeg har spist på McDonalds 1 gang i mitt liv.. Når jeg er ute å spiser så spiser jeg pizza eller på Oskars på Moa i Ålesund 1000 ganger bedre enn McDonalds Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 En gang hvert jubelår. Lenke til kommentar
FM Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Spiser på McDonalds ca. en gang i uken.. men spiser ikke to feite big mac menyer hver gang da.... holder med to medium Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Skulle heller spurt hvor ofte en spister kebab! Der hadde jeg scora høyt ja! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Skulle heller spurt hvor ofte en spister kebab! Der hadde jeg scora høyt ja! Bah, kebab er dritt det.. Da går jeg heller på McDonald's... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 Skulle heller spurt hvor ofte en spister kebab! Der hadde jeg scora høyt ja! Ord. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Jeg tror det er litt "kult" å hate McDonalds for tiden, nesten alle her inne sier jo 2-3 ganger i året... Lurer på hvorfor vi har kø i 6 timer i strekk på lørdagene da, mest ungdommer... Btw, jobber på Mcdonalds kvadrat (norges største kjøpesenter) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Ey Alex, du er ansatt som burgersteker, ikke advokat. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Skulle heller spurt hvor ofte en spister kebab! Der hadde jeg scora høyt ja! Bah, kebab er dritt det.. Da går jeg heller på McDonald's... brenn? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Bislet Kebab > * Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 (endret) Jeg tror det er litt "kult" å hate McDonalds for tiden, nesten alle her inne sier jo 2-3 ganger i året...Lurer på hvorfor vi har kø i 6 timer i strekk på lørdagene da, mest ungdommer... Btw, jobber på Mcdonalds kvadrat (norges største kjøpesenter) Fordi verden består av fler enn oss nerder som tilfeldigvis fant veien til denna meningsløse tråden? Endret 30. august 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 En gang hver 3-4-5 mnd. Spiser bare mat fra dem fordi jeg er sulten, ikke fordi det "godt". Herregud da.. du drar gjerne ik å kjøper mat på maccarn for 80 kr hvis du ikke syns det er godt.. :!: Da spiser du heller en brødskive ellr 2.. En cheeseburger koster liksom 18 kr ellerno. Vil ikke kalle det 80 kr... du blir jo ikke mett på en cheezeburger da pus.. Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Etter å ha sett Supersize me: aldri. Før: ca to-tre ganger i mnd. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 (endret) Ey Alex, du er ansatt som burgersteker, ikke advokat. Kanskje, men det er fordi jeg liker jobben min veldig godt, det er nok fordi 3 av mine beste kompiser jobber der også. Og til dere som sier at Kjøttet til Mcen smaker papp, dette er pga av jeg som hamburger flipper har glemt å salte det. Endret 31. august 2004 av alex503 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Hvor stor er Big King XXL ? vil ha den største burger og drikk fordi liker å ha god tid, nyte smaken. Diameteren er vel halvannen gang så stor som vanlig Big King tror jeg Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 2-3 ganger i måned Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 2-3 ganger i uka.. lurer også litt på om det er en "trend" å ikke like mcdonalds må? "alle" sier jo de aldri er der og at de hater maten, men det er jo alltid fullt når jeg går forbi/er der.. Og tipper rundt en 80% av de er folk mellom 15-25 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Rapporter Del Skrevet 3. september 2004 Og til dere som sier at Kjøttet til Mcen smaker papp, dette er pga av jeg som hamburger flipper har glemt å salte det. Hamburgerene der smaker papp uansett hva du gjør med dem. Du kan marinere dem i 1 uke uten at det hjelper detgranne. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Jeg går aldri på McDonalds. Pappburgere og vann-Cola kan de har billig for meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Og til dere som sier at Kjøttet til Mcen smaker papp, dette er pga av jeg som hamburger flipper har glemt å salte det. Hamburgerene der smaker papp uansett hva du gjør med dem. Du kan marinere dem i 1 uke uten at det hjelper detgranne. Det magnler: salt, pepper å egg...<--- et MUST i burgere.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå