SupremeX Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Har aldri spist på McDonalds, mest fordi MD ikke er her i tromsø.. Burger King derimot Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Har aldri spist på McDonalds De finnes altså. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Vel... Det dere sier stemmer ikke overens med antallet som faktisk befinner seg på mc'ern. Er VELDIG mange ungdommer der, og nekter å tro at nesten alle dere ALDRI drar dit og HATER maten.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Big Bite er tingen Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Vel... Det dere sier stemmer ikke overens med antallet som faktisk befinner seg på mc'ern. Er VELDIG mange ungdommer der, og nekter å tro at nesten alle dere ALDRI drar dit og HATER maten.. Ja, enig med deg. i usa er det mye flere, og der mater McD 1 av 4 amerikanere HVER dag, eller mer enn befolkning i spania pr dag. Sjekk www.supersizeme.com Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Tja. varierer. 0 - 4 ganger i mnd. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Før spiste jeg der kanskje et par ganger i måneden, men er ikke mye mat man får for pengene. Koster 70 kroner for en grei meny, men er ikke store greiene man får egentlig... Fortrekker heller å handle på ordentlig gatekjøkken, som for det meste driver av utlendinger her i byen, ikke noe galt om dem altså. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Har aldri spist på McDonalds De finnes altså. Det er lett å unngå det, når det ikke ligger i nærmiljøet ditt Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 0-2 ganger i året, elns. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 .. kanskje 1 gang per 2. måned, ikke mye i allefall! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 1 gang i måneden. Skulle gjerne vært der mer, men maten er så dyr og kjedelig. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Før gikk jeg kanskje 1 gang i uka, men ikke nå lenger. Som så mange andre her inne har jeg sett "Supersize Me", og etter det har jeg hatt avsmak på Mc Donalds mat. Frister ikke å gå inn der engang. Bare kjenner fettlukta kommer osende ut i gata hvor du står, blir kvalm Heretter holder jeg meg til Grandiosa Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Vel... Det dere sier stemmer ikke overens med antallet som faktisk befinner seg på mc'ern. Er VELDIG mange ungdommer der, og nekter å tro at nesten alle dere ALDRI drar dit og HATER maten.. Ja, enig med deg. i usa er det mye flere, og der mater McD 1 av 4 amerikanere HVER dag, eller mer enn befolkning i spania pr dag. Sjekk www.supersizeme.com Det er jo en grunn til det da, det er ekstremt mye billigere i statene. Pga Mc'en kan du spise for $5 dagen og bli feit... Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 1 gang i måneden. Skulle gjerne vært der mer, men maten er så dyr og kjedelig. hvis maten er så dyr å kjedelig,hvorfor vil du være der mer? Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 4 - 5 ganger om året. Har ikke Mc Donalds i Tromsø, så det blir kunn når jeg er i Oslo Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 2-3 ganger i året... Men nå som jeg går på skole bare 5 min fra mcdonalds så blir det vel kanskje en liten økning... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 4 - 5 ganger om året. Har ikke Mc Donalds i Tromsø, så det blir kunn når jeg er i Oslo Er det virkelig ikke en mcdonalds resturant ( ) i tromså? Trodde de hadde butikker over alt.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Har ikke vært på McDonalds i år faktisk! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 4 - 5 ganger om året. Har ikke Mc Donalds i Tromsø, så det blir kunn når jeg er i Oslo Gjerne like så greit. Så sparer du deg for den kleime maten som setter seg fast i tarmene. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Null ganger i året. Finnes ikke McDonalds her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå