bortevekk Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Et par ganger i året. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Da jeg hadde flytta hjemmeifra spiste jeg mcdonalds til frokost og middag (altså 2x big mac ekstra stor - menyer hver dag) uten å legge på meg noe betraktelig av det. Holdte på sånn vel 1/2 år. Nå spiser jeg så skjeldent jeg vil kalle aldri (spist en burger på over 1/2 elns) Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Ble du ikke dårlig...i filmen ble mannen dårlig, lever nesten ødelagt etter 2 uker. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Ble du ikke dårlig...i filmen ble mannen dårlig, lever nesten ødelagt etter 2 uker. hehe. Nei. jeg var i rimlig god form jeg... har ikke vært så god form på mange år faktisk Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Men så er jo de amerikanske greiene mye større enn her og sikkert litt mer ikke så gode stoffer i dem også. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Hva mye større enn her ? Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Tviler på at Mac Donalds hadde vært så stort hvis de hadde solgt de samme størrelsene på hamburgerne i USA som de selger her til lands. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 McDonalds er en søpple kjede...maten er pisslunka,og smaker dritt... veit ikke om det har blitt bedre,har ikke spist der på mange år... merkelig er det også at man må så jævla på dass etter at man har vært på McDonalds....Dessuten er McDonalds med på å ødelegge regnskogen i stor stil!!!! Boikott ''Mækker'n '' Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Klarer ikke sitte på en mcdonalds engang jeg.. Det lukter så jævlig.. matfett.. Er sikker på at til og med røyklukt hadde vært en forbedring Lenke til kommentar
runela Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Har ikke McDonalds her jeg bor, så blir ikke ofte jeg er der. Men en gang pert 4 år Desuten fins det plasser med bedre/like god mat Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Heller Burger King (Har dog ikke vært der på en GOD stund...) Men, hjemmelaget mat er og blir best uansett... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Er der sikkert kanskje ti ganger i året eller no. Forresten, ble Super Size Me satt opp de fleste steder i landet? Her i byen kom den ikke, noe jeg tror er fordi McD sponser kinoen (eller er såkalt samarbeidspartner). Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 En av mine beste venner jobber på Mcdonalds Gardermoen, er der kanskje 1 til 4 ganger i månden, ofte for å hente henne. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 En gang pr. måned kanskje... for å Spise Middag/mat altså.. En Is/Milkshake kan forekomme litt oftere.. men det er kun på sommeren. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 ALDRI! Ja, det stemmer. McSpotlight.org Aldri! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Så sjelden som mulig. Det blir vel fem-ti ganger i året at jeg spiser der. Jeg stikker dog innom oftere for å ta meg en milkshake og/eller sundae-is med karamellsaus. Men jeg elsker å spise ute. Forsvinner ut på en "italiensk" eller "asiatisk" restaurant oppimot en gang i måneden. Det er kos. Lenke til kommentar
monstar Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Et par ganger i året. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 har vært EN gang på mcdonalds i hele mitt live... og aldri igjen!!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Om sommeren: så ofte som mulig, McFlurry is teh 1337 på varme sommerdager. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 28. august 2004 Rapporter Del Skrevet 28. august 2004 Har spist på McDonalds 2 ganger i mitt liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå