Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor ofte på McDonalds ?

Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

I går brukte jeg gavekortet mitt og spurte da etter den største burgeren de hadde. Gutten bake disken kom da med en McTasty med medium brus og medium pommes frites (gavekortet var for medium meny).

Alt dette hev jeg i meg i løpet av 8-12 min, og etterpå var jeg kun halvmett. Dette var da en meny som hadde kostet 85,- og jeg hadde da absolutt forventet at en middels stor 15-åring skulle bli mett av et slikt måltid.

Til sammnlikning får man 3 grandiser for samme prisen som én Medium McTasty. Hvor mange her greier 3 grandiser i ett måltid? :p

McDonalds bør virkelig vurdere større burgere. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I går brukte jeg gavekortet mitt og spurte da etter den største burgeren de hadde. Gutten bake disken kom da med en McTasty med medium brus og medium pommes frites (gavekortet var for medium meny).

Alt dette hev jeg i meg i løpet av 8-12 min, og etterpå var jeg kun halvmett. Dette var da en meny som hadde kostet 85,- og jeg hadde da absolutt forventet at en middels stor 15-åring skulle bli mett av et slikt måltid.

Til sammnlikning får man 3 grandiser for samme prisen som én Medium McTasty. Hvor mange her greier 3 grandiser i ett måltid? :p

McDonalds bør virkelig vurdere større burgere. :hrm:

enig, kjøp heller en Grandis og en stor cola på butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...