Knofle Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Da jeg var i Kina så spiste jeg 5/7 dager på på McDonalds, pga. maten i Kina suger rompe... synes nå jeg. Dessuten kosta en supersizemeny 17schpenn Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Dessuten kosta en supersizemeny 17schpenn da kan det gå ann ja, hvis den er så billig og du ikke liker maten. men du ble kanskje litt lei?? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 ikke lei...?? det hadde jeg blit tror jegm , har ikke vært i den situvasjon selv, men jeg kan forstille meg at jeg hadde blitt lei.. Lenke til kommentar
-Kimmi- Skrevet 13. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg er kun en sjelden gang i året på McDonal. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 ikke lei...?? det hadde jeg blit tror jegm , har ikke vært i den situvasjon selv, men jeg kan forstille meg at jeg hadde blitt lei.. jeg skrev "ånei + " det betyr ironisk, for: ja, jeg ble lei Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Fikk ikke med meg " " når jeg leste den forgje gang Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Aldri på mac donalds.. en sjelden gang i året det blir en is der da, men.. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Er der sånn 4 ganger i uka.. Jobber der da... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Jobber der da... da blir det litt værre å komme unna ja, man blir vel lei av maten når man jobber der? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Hmm.. Faktisk ikke.. Maten er jo god.. .. Bare all den mcdonalds lukta.. Man må ta en ordentlig grundig dusj for å bli kvitt lukta.. Jobber på kjøkkenet.. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 jeg er der sånn kansje en gang i måneden, maten er god men det er nesten ikke no å bli mett av(vis du ikke kjøper burgere til 100,- da) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 MAX 2 ganger årlig. Etter å ha sett "SuperSize Me" tror jeg at jeg ALDRI, noensinne igjen, kommer til å sette foten nær en av dem heller. Spiser heller skikkelig mat øres helt sprøtt ut, men jeg ble litt sulten av den... Stekte burger selv da! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Jobber på kjøkkenet.. da er det kanskje fristtene å ta en bit av en eller annen hamburger Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 14. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2005 Jobber på kjøkkenet.. da er det kanskje fristtene å ta en bit av en eller annen hamburger Jeg jobber på burger king, å nei, det er veldig skjeldent det frister å ta en bit av maten. Du står å lager de flere timer i strekk, og med mindre om jeg er VIRKELIG sulten, så er det skjeldent en burger som sikkelig frister. Dessuten er det som oftes rimelig mye å gjøre, så du rekker nesten ikke å tenke på at du vil ha mat. For og gi et bilde da, så lager jeg en dobbel chees burger på 34 sek (da er 7 sek i mikroen inkludert! ), fra jeg for beskjed om å lage den. En Whopper Ch, går på 39 sek. Kjekkt med å jobbe der, er jo da at du kan drive på med å eksprimentere med forskjellige typer salter, mayoneser, Nachos ( JA! NAM! passer dritt bra på burgere ) osv..... Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 15. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2005 Jobber på kjøkkenet.. da er det kanskje fristtene å ta en bit av en eller annen hamburger Jeg jobber på burger king, å nei, det er veldig skjeldent det frister å ta en bit av maten. Du står å lager de flere timer i strekk, og med mindre om jeg er VIRKELIG sulten, så er det skjeldent en burger som sikkelig frister. Dessuten er det som oftes rimelig mye å gjøre, så du rekker nesten ikke å tenke på at du vil ha mat. For og gi et bilde da, så lager jeg en dobbel chees burger på 34 sek (da er 7 sek i mikroen inkludert! ), fra jeg for beskjed om å lage den. En Whopper Ch, går på 39 sek. Kjekkt med å jobbe der, er jo da at du kan drive på med å eksprimentere med forskjellige typer salter, mayoneser, Nachos ( JA! NAM! passer dritt bra på burgere ) osv..... hehe.. enig.. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 Hei! Jeg syns den "supersize me" filmen var litt for ekstrem! Den som bare spiser mat hos MC Donald (3 ganger per. dag) er jo også ganske rar. Selv spiser jeg ikke hos MC Donald, men hos Burger King. Den nærmeste populære hurtigmatkjeden er nemlig Burger King. De har større "karonader/kjøttstykke" syns jeg å huske!? Ca. 2 ganger per. måned, Hilsen Daneila aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) passer dritt bra på burgere Jeg tror egentlig ikke det.. Endret 17. februar 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
svamp Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Da jeg var på Island med ungdomsskoleklassen, åt vi på Mcdonalds 3 eller 4 ganger i løpet av èn uke. Ble ikke lei. (Han som eide gjestehuset vi bodde på, hadde ekkel mat ) Går på Mcdonalds i gjennomsnitt ca 0.5 ganger pr år, vil jeg tippe. Skal kanskje dit i helga, skal til bergen da edit: Da/når-feil Endret 17. februar 2005 av svamp Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 17. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2005 6 ganger i året Liker godt den is-en de har der , men ikke noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå