Zeph Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Kva versjoner av DoA finnest på PS2? Eg har spelt DoA3 på Xbox, og etter at eg nettopp prøvde Tekken 4, så var det ikkje tvil i at DoA var 100 ganger betre, men eg har ikkje Xbox, så eg er på jakt etter eit DoA spel på PS2. Eg har sett DoA2, men det er vel dårligare enn DoA3 på Xbox. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Det finnes kun DOA 2 på PS2, men du finner også DOA 1 på Psone. Som også kan brukes på PS2. Men hvorfor skulle DOA2 være dårliger enn DOA3??Har ikke spilt DOA2, men en kompis av meg likte spillet ganske mye. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Eg tenkte at DoA2 var ein tidligare versjon enn DoA3, og av den grunn ikkje like bra, men for all del, eg har ikkje prøvd det. Det er derfor eg spør her, dersom folk har prøvd begge deler. Endret 27. august 2004 av zeph Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Doa 2 er kjempebra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå