MacNitro Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som har sterke meninger om Queen her? Queen er best 2684579[/snapback] QUEEN <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Lenke til kommentar
tonelone Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Pøh, Queen tar jo av jo ! Too much love will kill you, en av di fineste..! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Queen hadde en fantastisk vokal i Freddy Mercury, og en glimrende gitarist i Brian May. Sjangermessig treffer ikke Queen meg helt, men de har absolutt noen sanger som er meget bra. Bare så synd at en av tidenes stemmer skulle gå bort så altfor tidlig. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Knallbra band. Tidenes beste vokalist, utan tvil. Opptredenen på Live Aid er kanskje det einaste live-opptaket som gjev meg frysningar. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Skal ikke påstå jeg har hørt så mye, men endel bra låter har jeg hørt (blant annet The Show Must Go On). Og det går jo ikke an å benekte at Freddie Mercury var en fantastisk vokalist. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Freddie Mercury må være en av tidenes vokalister, men ble ikke vår kjære Jan Werner tilbudt å steppe inn etter at Freddie døde? Tror stemmen hans kunne hatt godt av noe annet en kirkerim og Bettan duer. 7970357[/snapback] ..Og Clapton og Hendrix svarte "Sunde" når de fikk spørsmål om hvem som er tidenes gitarist. De ryktene ass... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeff Beck er tidenes beste gitarist Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Queen er bra. Herlig å høre på, hvertfall da man har alt man vil høre på i FLAC. Noen av sangene jeg liker best. -Bohemian Rhapsody -We Are The Champions -We Will Rock You -Radio Ga Ga -The Show Must Go On hadde visst siste post her fra før, så da redigerer jeg: Freddie Mercury må være en av tidenes vokalister, men ble ikke vår kjære Jan Werner tilbudt å steppe inn etter at Freddie døde? 7970357[/snapback] Ryktene sier så, jeg har hørt det mange ganger også. Er det bekreftet? Knallbra band. Tidenes beste vokalist, utan tvil. Opptredenen på Live Aid er kanskje det einaste live-opptaket som gjev meg frysningar. 7973650[/snapback] Enig der, store deler av konserten gav meg frysninger. Men queen var av de beste! Endret 16. april 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg stenger denne tråden pga det har blitt opprettet en albumguide om bandet (under konstruksjon) her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg