lceman™ Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 She keeps mer moet aux chandaux in her pretty cabinet, let them eat cake she says, just like Marie Antoinette.......... Digger den teksten Må få legge til Killer Queen og Tenenement Funster balnt de absolutte favorittene. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nå er det snart ti år siden Freddie døde også Det er da langt over 10 år siden freddie døde. han tok reper'n i 91 Det er ikke rart at han fikk AIDS. Han lå med 1000 kvinner, og 1000 menn. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 han var en ekte bohem altså.. Lenke til kommentar
Iversen99 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 queen er et bra band de...liker mange av sangene Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Fant ingen annen tråd om Queens (som ikke var ødelagt av vs. diskusjoner), så bumper denne. Jeg har begynt å høre på Queen igjen, liker spessielt Bohemian Rhapsody, Killer Queen, Another One Bites The Dust, The Show Must Go On og Who Wants to Live Forever. Tar gjerne imot tips om andre låter Vel, hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har sansen for det jeg har hørt av Queen. Ikke mye, men jeg har fått et godt inntrykk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg syns og de har mye bra, favoritter.: Bohemian Rhapsody Another One Bites The Dust Killer Queen Dont Stop Me Now A Kind Of Magic Under Pressure ( samplet av Vanilla Ice i den relativt kjente sangen Ice Ice Baby) Radio Ga Ga Breaktrough Friends Will Be Friends Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Fantastisk vokalist. Mange gode sanger på 70-tallet. Litt færre på 80tallet. "I'm In Love With My Car" er en godlåt! Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Genialt band Liker dem best live, og vil derfor anbefale Live At Wembley Stadium. Som Thomas_H så er Under Pressure også en av mine favoritter Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Tidenes vokalist og gitarist! Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Queen er bra det, men jeg har fått mer enn nok av We Will Rock You og We Are The Champions. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det har vel forsåvidt stortsett alle.( ) Men de har fremdeles en mengde veldig bra sanger imho, og som andre har nevnt her, Freddie Mercury hadde en helt fantastisk stemme. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Syntes queen er helt herlige. Freddie Mercury hadde en fantastisk flott stemme! Endret 25. januar 2007 av sigurd90 Lenke til kommentar
pian Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) She keeps mer moet aux chandaux in her pretty cabinet, let them eat cake she says, just like Marie Antoinette.......... Digger den teksten 2907727[/snapback] til info så er det Moët & Chandon - champagne oi, edit: Queen er et av mine favorittband, men som noen har nevnt, i 70-åra var de best. Endret 25. januar 2007 av pian Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Queen er bra det, men jeg har fått mer enn nok av We Will Rock You og We Are The Champions. 7794161[/snapback] Jeg vil påstå at det er mer "kommersielle sanger", og ikke det som egentlig er det beste av Queen. Og så er det også slikt at det beste av Queen ikke er med på Greatest Hits, rett og slett fordi de ikke er hits. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Dæven, snakker om godbump av en av mine første tråder I det siste har jeg hørt veldig mye på albumet Made in Heaven, mye utrolig vakker musikk. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Aldri likt de....kommer aldri til å like de. Må _ALDRI_ sei aldri. Eg sa for eit år siden at eg ALDRI kommer til å like Queen, Pink Floyd eller David Bowie.. Og kva skjedde ? JO, eg blei ein STOR fan av Queen og Pink Floyd. 2698480[/snapback] Og jeg er en STOR fan av David Bowie. Queen og Pink Floyd derimot syns jeg er passe kjedelig. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Greatest band there ever was! Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Freddie Mercury må være en av tidenes vokalister, men ble ikke vår kjære Jan Werner tilbudt å steppe inn etter at Freddie døde? Tror stemmen hans kunne hatt godt av noe annet en kirkerim og Bettan duer. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som har sterke meninger om Queen her? Queen er best 2684579[/snapback] Queen synes jeg er ett spesielt band med fantastisk bra vokalist og gitarist. Musikken er helt spesiell Mine Favorittsanger er Now i'm here, Killer queen og Boheman Rhapsody Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg