Gå til innhold

Meninger om Queen?

lceman™

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

Fant ingen annen tråd om Queens (som ikke var ødelagt av vs. diskusjoner), så bumper denne.

Jeg har begynt å høre på Queen igjen, liker spessielt Bohemian Rhapsody, Killer Queen, Another One Bites The Dust, The Show Must Go On og Who Wants to Live Forever.

Tar gjerne imot tips om andre låter ;)

Vel, hva synes dere?

Lenke til kommentar
She keeps mer moet aux chandaux in her pretty cabinet, let them eat cake she says, just like Marie Antoinette..........

Digger den teksten :thumbup:

2907727[/snapback]

til info så er det Moët & Chandon - champagne :D

oi, edit: Queen er et av mine favorittband, men som noen har nevnt, i 70-åra var de best.

Endret av pian
Lenke til kommentar
Queen er bra det, men jeg har fått mer enn nok av We Will Rock You og We Are The Champions.

7794161[/snapback]

Jeg vil påstå at det er mer "kommersielle sanger", og ikke det som egentlig er det beste av Queen.

Og så er det også slikt at det beste av Queen ikke er med på Greatest Hits, rett og slett fordi de ikke er hits.

Lenke til kommentar
Aldri likt de....kommer aldri til å like de.

Må _ALDRI_ sei aldri.

Eg sa for eit år siden at eg ALDRI kommer til å like Queen, Pink Floyd eller David Bowie.. Og kva skjedde ? JO, eg blei ein STOR fan av Queen og Pink Floyd.

2698480[/snapback]

Og jeg er en STOR fan av David Bowie. Queen og Pink Floyd derimot syns jeg er passe kjedelig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Noen som har sterke meninger om Queen her?

Queen er best :thumbup:

2684579[/snapback]

Queen synes jeg er ett spesielt band med fantastisk bra vokalist og gitarist. Musikken er helt spesiell :) Mine Favorittsanger er Now i'm here, Killer queen og Boheman Rhapsody

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...