Denethor Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Men uansett. Made in heaven, Bohemian Rhapsody, It's a kind of magic og Killer Queen er dei desidert beste sangene deira.. Trudde aldri eg kom til å like denne typen musikk, så blei eg 16 og DiGGER queen Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Syns queen er ganske bra.. Men Pink Floyd har eg aldri vert så stor fan av.. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ikke av David Bowie alså, det kan jeg forstå Jeg liker det enkelt å greit ikke, har hørt en del av musikken.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Aldri likt/prøvd å like dem. Kun hørt de mest kjente sanga dems. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Ikke av David Bowie alså, det kan jeg forstå Jeg liker det enkelt å greit ikke, har hørt en del av musikken.. David Bowie trur eg kjem i kategorien 40+ Liker ikkje Bowie for øyeblikket, men seier ikkje at det ALDRIG skjer at eg liker musikken hans... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. august 2004 Forfatter Del Skrevet 30. august 2004 Mama, I just killed a man, put a gun into his head, pulled the trigger now he's dead bra tekst. Bohemian Rhapsody er feit. Skikkelig bra rocka uti sangen, og sangen er jo berre rå. masse taktskifter uti sangen også, utifra det eg kan høyre iallefall I et anfall av vill håpøloshet, det er; pulled MY trigger Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Queen er og blir bra, selv om Osse-MonSambo[TM] ikke liker dem.. De blir for overdådige for henne, men jeg falt for den stilen Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Nå er det snart ti år siden Freddie døde også Det er da langt over 10 år siden freddie døde. han tok reper'n i 91 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Aldri likt de....kommer aldri til å like de. Må _ALDRI_ sei aldri. Eg sa for eit år siden at eg ALDRI kommer til å like Queen, Pink Floyd eller David Bowie.. Og kva skjedde ? JO, eg blei ein STOR fan av Queen og Pink Floyd. Wuæ.. Aldri ban Pink FLoyd. Er jo noe av det beste man kan få. Tørr å påstå at de er verdens beste band. Vik unna Beatles. Når det kommer til queen må jeg si at Freddy er en utrolig flink vokalist. Når det kommer til sangene er jeg ikke heilt med. Bohemian f.eks. Ikke min stil i det hele tatt. Blir gal av we are the champions, blir for klisje. We will rock you... :!: Er jo såklart en god del flotte sanger av de, men enkelte sanger har skremt meg vekk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Liker de personlig veldig godt, men tror ikke queen er musikks om ALLE kan like... Pink Floyd derimot.... Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ha ha synes anotherone bites the dust er morsom jeg... spiller du det partiet der det bare er vvokal og klapping baklengs synger han plutselig start to smoke murjiuana ha ha :!: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Alle som synes Darling Nikki er bra: Foo Fighters - Darling Nikki Ekstremt bra cover! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Queen var et fantastisk band når Freddie (Bulsara) Mercury var vokalist. Utrolig mange gode sanger og mye forskjellig musikk. Alt fra Banjo musikk (Innuendo) til nydelige rockesanger. Bare for å nevne noen gode sanger; Bohemian Rhapsody, The Show Must Go On, It's A Hard Life, Innuendo, I Want to break free, Don't Stop me now, Save me, Bicycle Race, Play the game, We are the champions, I'm going slightly mad. Queen go go go, Queen go go go Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Liker de personlig veldig godt, men tror ikke queen er musikks om ALLE kan like...Pink Floyd derimot.... Er heller ikke musikk alle kan like. Si ifra når du finner 10 stykk som digger Piper at the gates of dawn da. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Queen ruler, vanligvis hører jeg på Burzum, Cradle Of Filth, Mayhem ++, men når det kommer på en queen sang så hopper jeg opp og ned, digger spesielt musikkvideoen til "We will rock you" når de har gummistøvler Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2004 Synes Spread your wings, All Dead, all dead og flick of the wrist er noen av de beste sangene jeg. David Bowie, liker bare en: This is ground control to Major Tom, Your circuit gone, there's something wrong, can you hear me major Tom, can you hear me Major Tom. Bra tekst i den Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Queen er utrolig bra... _Ingen_ kan synge som Freddy Mercury! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Freddie er drømmevokalisten, den klare favoritten min i verden (Josh Groban på andreplass). Ellers syns jeg sangene er skikkelig fengende og til tider enkle (på en veldig positiv måte). Killer Queen, Bohemian Rhapsody og Don't Stop Me Now er mine favoritter, de er bare så utrolig fengende, man MÅ synge med.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (Josh Groban på andreplass). Josh Groban faktisk. Et hardt utsagn på dette forumet Er ikkje alle som ser forbi musikken og tar vokalen for det den er Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Maynard i Perfect circle og Tool er vel og på et slikt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg