lceman™ Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Noen som har sterke meninger om Queen her? Queen er best Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Queen hadde hvertfall en fantastisk flink vokalist. De har også en del gode sager, men den jeg liker best tror jeg er Killer Queen. Lenke til kommentar
Andi Lund Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Queen er best mer er det ikke å si om den saken! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Queen ruler! Queen er det beste softrock-bandet noensinne! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hitene "keep yourself alive" og "Now I'm here" var brukbare . De to singlene er alt jeg har av dem. Albumet "Sheer heart attack" hadde sine moments...ellers er det ikke særlig å skrive hjem om Edit: Obs, glemte "A night at the opera" i farten. Den har jeg selvsagt, deres klart beste. Har ikke vært borti dem på flere år Endret 28. august 2004 av groenn Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Queen eier, enkelt og greit Digger sangen; want to break free Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Albumene Queen greatest hits 1 og 2 beviser vel at Queen er konge uansett:) Hatt mange gode og fine stunder med sangene på disse CD'ene. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) ..beviser vel at Queen er konge.. For en uttalelse Beviser hva? hvordan?? Det finnes vel ikke noen slike "bevis" når det gjelder musikk, det er mest snakk om smak og behag. Selvsagt er det noe som heter å ha øre for kvalitet, men det er jo ingenting som "beviser" at Queen er noe mer såkalt "konge" enn mange andre. At enkelte personlig synes det, er noe annet. Det har jo ingenting med "bevis" å gjøre. Endret 28. august 2004 av groenn Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 ..beviser vel at Queen er konge.. For en uttalelse Beviser hva? hvordan?? Det finnes vel ikke noen slike "bevis" når det gjelder musikk, det er mest snakk om smak og behag. Selvsagt er det noe som heter å ha øre for kvalitet, men det er jo ingenting som "beviser" at Queen er noe mer såkalt "konge" enn mange andre. At enkelte personlig synes det, er noe annet. Det har jo ingenting med "bevis" å gjøre. det var da en firkanta en.... Konge = bra. Håper dette retter opp firkanten litt. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 De beste sangene fra Queen etter min mening er: We are the champions, Radio Gaga, It's a kind of magic, who wants to live forever, the show must go on og bohemian rhapsody. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Queen på 70-tallet er bra (da særlig 74-76), 80-tallet derimot er ikke det minste interessant (imho). Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Freddy Mercury's stemmeprakt er virkelig flott. Endret 29. august 2004 av _Marillion_ Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Queen er genial, og det er også Elton John's og Axl Rose's covere av Queen-sanger Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Queen er helt greit det, det lille jeg har hørt, that is Endret 29. august 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Mama, I just killed a man, put a gun into his head, pulled the trigger now he's dead bra tekst. Bohemian Rhapsody er feit. Skikkelig bra rocka uti sangen, og sangen er jo berre rå. masse taktskifter uti sangen også, utifra det eg kan høyre iallefall Lenke til kommentar
sete Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 (endret) beviser vel at Queen er konge uansett:) Jeg vil tør å påstå at Queen er mer dronning enn konge... Ja, jeg er kjempemorsom Endret 30. august 2004 av sete Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Aldri likt de....kommer aldri til å like de. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Aldri likt de....kommer aldri til å like de. Mhm.. enig i den.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Er uten tvil et av de beste bandene som har sett dagens lys. Den stiligen kontrasten mellom den utrolig estravagante stilen og slitne olabukser og singlet på Scenen er bare genial... Nå er det snart ti år siden Freddie døde også Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 30. august 2004 Del Skrevet 30. august 2004 Aldri likt de....kommer aldri til å like de. Må _ALDRI_ sei aldri. Eg sa for eit år siden at eg ALDRI kommer til å like Queen, Pink Floyd eller David Bowie.. Og kva skjedde ? JO, eg blei ein STOR fan av Queen og Pink Floyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg