Propaganda1 Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 kjøpte meg en maxtor one touch 250 gb i dag,også skulle jeg legge over mine dokumenter på denne. Da merket jeg at filsystemet på denna eksterne HD er Fat32... Kan dette skape problemer,etter en formatering,da jeg bruker NTFS på min maskin?? Regner med at dette ikke er ett problem,men vil være helt sikker,så jeg ikke mister alt Mvh Propaganda Lenke til kommentar
gjerdesmett Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Nei, det er ikke et problem. Du kan også konvertere fra Fat32 til NTFS (via convert) dersom du senere skulle føle for det. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 ok takk,ett kjapt spørsmål til... jeg vil ikke ta backup av hele systemet,men bare bestemte mapper,og da får jeg valge av ''åssen'' jeg skal save det... DVD/RW,file, og noen andre valgmuligheter... Hva skal jeg velge for å bare kunne overføre disse mappene jeg har lagret tilbake til windows etter formatering?? Mvh en usikker Propaganda Lenke til kommentar
gjerdesmett Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Bruker du Retrospect Express? I så fall velger du Disk opsjonen (din Maxtor disk). Retrospect kan brukes i duplicate og backup modus. Dersom du bruker duplicate, får du filene tilbake med drag-and-drop fra din Maxtor disk. Dersom du bruker backup, må du bruke restore muligheten til Retrospect. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Håper du ikke får det problemet den eksterne disken til Maxtor er kjent for, bad sectors etter 6 mnd. Lenke til kommentar
Propaganda1 Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Bruker du Retrospect Express? I så fall velger du Disk opsjonen (din Maxtor disk). Retrospect kan brukes i duplicate og backup modus. Dersom du bruker duplicate, får du filene tilbake med drag-and-drop fra din Maxtor disk. Dersom du bruker backup, må du bruke restore muligheten til Retrospect. ok,takk for tipset... bruker retrospect express ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå