Gå til innhold

jobber i databutikk, fant ram i en skuff, bra?

GRendal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Corsair TWINX-1024 CMX 3200LL 3205v. 1.2

XMS 3200 400 mhz 2326-T1 står det på dem.

hvordan er dette minnet?

De er fryktelig dårlige! Send de til følgende adresse, så skal jeg bruke de i en gammel server! :p

Uansett, lyst på de? Det er meget gode brikker, og en gig med minne. Koster vel 2500 kr e.l. Men du vil vel ikke stjele fra arbeidsgiver? blir nok oppdaget!

Lenke til kommentar

Håper for din del at arbeidsgiver ikke leser forumene til hardware.no... (hvorfor spurte du ikke bare sjefen sjøl? ) :p

EDIT: Det lønner seg alltid å være ærlig selv om det er fristende å "låne" dem litt... Spør sjefen om du kan få minnebrikken du fant i en skuff da... :D

Endret av vidiware
Lenke til kommentar
Corsair TWINX-1024 CMX 3200LL  3205v. 1.2

XMS 3200 400 mhz 2326-T1 står det på dem.

hvordan er dette minnet?

De er fryktelig dårlige! Send de til følgende adresse, så skal jeg bruke de i en gammel server! :p

Uansett, lyst på de? Det er meget gode brikker, og en gig med minne. Koster vel 2500 kr e.l. Men du vil vel ikke stjele fra arbeidsgiver? blir nok oppdaget!

hvem snakker om å stjele? jeg bare sa jeg fant dem, er jo en ærlig sjel. tenkte mer på at hvis det var en tidlig revisjon av LL brikkene så kanskje de hadde BH-5 eller BH-6. hadde de vært bra hadde jeg kjøpt dem! men de er nok litt for dyre for meg hvis det bare er CH-5 som jeg tror det er. da vil jeg ikke strekke meg til 3200 kroner :p

Endret av GRendal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...