Ingar Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Er det noen flere en meg som har tenkt å se Rosenborg knuse Arsenal på lerkendal? Lenke til kommentar
skilli Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 har tenkt meg i vei ja. men hvor får man kjøpt billetter? Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Selvsagt! Har også sessongkort så jeg trenger ikke akkurat og slite for billettene Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 når er det? Spørs om jeg får sjansen - da ser jeg garantert Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Kommer nok til å ta turen med buss fra Oslo ja...eller fly hvis det ikke er for dyrt da.. Må bare skaffe billetter så er saken klar. Hvor mye koster en billett? Under 18 år??? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Billettpakka med billetter til alle tre kampene (PSV,Arsenal,Pana) koster 1800. Infoen du trenger ligger på rbk.no Må si RBKs policy om kun å selge pakker er genial, luker nok unna endel gloryhunters ja Lenke til kommentar
monstar Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 JEG SKAL PÅ LERKENDAL!!! Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Har lyst, men er veldig langt å kjøre. Så jeg får se ann litt Når er det ? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 har jævlig lyst, men akkurat den dagen skal jeg i millitæret Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg skal ikke se den kampen. Hadde jo selvfølgelig vært gøy å sett Rosenborg bli knust så sinnsykt, men får spare det til en annen gang Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Billettpakka med billetter til alle tre kampene (PSV,Arsenal,Pana) koster 1800. Infoen du trenger ligger på rbk.no Må si RBKs policy om kun å selge pakker er genial, luker nok unna endel gloryhunters ja Den er ikke genial!..Jeg skulle gjerne sett en kamp, men når jeg bor i Oslo område blir det litt vel dyrt å reise til Tr.Heim annen hver uke omtrent.. Irriterende! Selger folk det på svartebørsen, så får de gjøre det, men ikke la det gå utover oss som kommer langveis fra å vil se fotball...Men det er vel akkurat oss det går utover... en kunne jo brukt et slags system av et slag at en registrer på billettene hvem som har kjøpt de, så må en vise leg for å komme inn..Men det blir kanskje litt tungvint. Selvom billettene sjekkes via maskiner... Dette er skuffende av RBK! Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Sixpack8 Hvorfor bumper du et to år gammel tråd? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ahh, en bump. En stund begynte jeg virkelig å lure på hva dette var for noe.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Det ble forresten 1-1 Så eide Arsenal Rosenborg med 5-1 i Highbury Lenke til kommentar
............... Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 så utrolig bra gjort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg