Entity extraction Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg blir totalt sprø av å lese tester og tråder. Klarer ikke å bestemme meg for hovedkort. Har bestemt meg for, og ombestemt meg for følgende: Abit ic7 max3 Asus P4P800-E DELUXE dfi lanparty abit ai7 mm ic7 max 3 ombestemte jeg mer fordi jeg får problemer med zalman kjøler. OTES kjølingen er vel også litt omdikutert. Dfi fordi det fikk en dårlig review Asus fordi det var dårlig bundle ai7 fordi det er 865, jeg vil ha 875 Så hva gjør jeg, skal ha 875 og intel. Resten, som jeg har fått er: Lian i pcv1100B Pentium 3.4 Ghz 2Gb pqi 3200 minne Powercolor x800xt lim. ed. Thermaltake 420W Nec 3500 dvd brenner 74 Gb raptor 4 wd disker mm Som sagt, jeg har lest mange tråder, samt anbefalinger i inn og utland. Tittet på erfaringer i prod. guide og lest reviews. Hvilket Hk i den klassen jeg vil ha, er best? Jeg er ute etter stabilitet, og skal ikke overklokke. Trenger både s-ata og firewire, og liker en god bundle. Har max 2000 igjen av forsikrings penga nå Takk for svar. V Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Abit IC7 MAX3 er et av di aller beste kortene visst du skal overklokke! Asus P4C 800 Deluxe er også et MEGET bra kort! Mener disse er de to beste hovedkortene til socket 478! Lenke til kommentar
radivx Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Sitter å lurer på akkurat det samme... Sist jeg startet en tråd var vel konklusjonen at du kjøper ett Abit eller Asus... eller bytter til en nyere socket... BTW.... Du har veldig fine specs. på maskinen din Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Abit IC7 MAX3 er et av di aller beste kortene visst du skal overklokke! Det er riktig. Har selv dette, og er meget fornøyd. Bortsett fra: jeg bestilte en SP-94 fra microplex. Den passet ikke til HK pga OTES-greien (plastdingsen øverst/beskyttelsespanel?). Denne plastdingsen er muligens mulig å ta av, men det gidder jeg ikke nå, og jeg vil ikke risikere å miste garanti/ødelegge e.l. Noen som er interresert i en ubrukt SP-94? neida, anonnser er vel ikke lov på forumet. selger den sikkert til en kompis eller no' Men det er best å forsikre seg om at kjøler passer til HK før du bestiller (ihvertfall IC7MAX3), og at det er trygt å ta av plastdingsen... EDIT: Sjekk dette. Ser ut som om det har bra erfaringer. Har ikke sjekka bundle... Endret 27. august 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Da er det gjort Det ble Asus kortet som var nevnt. V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå