Erad Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg lurer på om det finnes noen programmer som man kan bruke til å laste opp store filer til email konter. Som kjent så tillater ikke email tilbyderne å sende større filer som attachment, enn 10 - 30 megabytes. Det er bare litt kjedelig å dele opp en 300MB stor filmfil til 30MB store biter, for så å sende de over. Steder som www.yousendit.com er uinteressante da dem lagrer fila på sin egen host. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Ikke helt sikker på hva du mener her, mulig en liten misforståelse? Email er en tjeneste som bare kan brukes med et email program. Du kan bare sende filer som attachment via denne tjenesten. Det finnes altså ikke noe annet program som kan bruke email til å sende filer. Det er meget god grunn til ikke å ville ha store filer inn på en email server, denne tjenesten er ikke beregnet til slik bruk og det gjør at serveren "jobber livet av seg" og all trafikk går tregt. Det er andre tjenester som er mer velegnet til å sende filer, FTP er den mest kjente. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 Er mulig det. Tenkte jeg skulle være "slem" å hoste en fil på en av de 1gigs mail plassene, så kunne folk bare spørre meg om brukernavn og passord, så kunne de laste ned tingene mine der Siden jeg har HELE 20MB på websiden min til disposisjon ellers. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Har du prøvd properties på accounts? Kan dele opp meldinger større enn(Eks 512 KB) På advanced settings. Men er ikkje sikker på om du før det til med så store filer. Sender fint ei 50 MB stor fil. Den blir da delt opp i 512 KB store filer. Håper du forstod meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå