N* Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hei. av en eller annen grunn ser sidene mine alltid anderledes ut hos andre selv med samme skjermoppløsning og samme nettleser. derfor hadde det vært greit hvis noen kunne sakt fra om den bugger eller ikke. gi gjerne litt kritikk og. LINK! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 I FF 0.9 så går noen av overskriftene ned i teksten.. Det er også vanskelig å lese teksten, for lite kontrast.. Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 I FF 0.9 så går noen av overskriftene ned i teksten.. hmm, hva tror du det kan være? ..jeg skal se om jeg finner på noe en annen farge på teksten. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 den bugger her.. på høyre side der de linke greiene er bugger det, teksten kommer oppå værandre.. Sitter på Mozilla Firefox i 1284*1024 oppløsning Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 nå ser jeg det. men skjønner ikke hvorfor det har blitt slik. noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 hvis det skjer bare hos deg kan du jo se om det hjelper å flyye alt over i en ny mappe + å gi bilder/filer nytt navn. evt tømme cache Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 hvis det skjer bare hos deg kan du jo se om det hjelper å flyye alt over i en ny mappe + å gi bilder/filer nytt navn. evt tømme cache det skjer ikke bare hos meg. jeg tipper det skjer med alle i FF. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hm, umulig å lese innholdet. Skru av AA, og mekk mørkere tekst. På nyhetene til høyre, ligger overskriftene langt neddi teksten i FF 0.9.3 @ 1280*1024. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 I menyen, skal mouseover ha en hvit linje på toppen og venstre side? Synes det ser litt rart ut... Opera 7,54 Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 (endret) I menyen, skal mouseover ha en hvit linje på toppen og venstre side? Synes det ser litt rart ut... ja den skal det. liksom en lys skygge effekt eller no border-style:groove; syntes det var litt tøft jeg da Endret 27. august 2004 av N* Lenke til kommentar
joffar Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 I menyen, skal mouseover ha en hvit linje på toppen og venstre side? Synes det ser litt rart ut... ja den skal det. liksom en lys skygge effekt eller no border-style:groove; syntes det var litt tøft jeg da Tror det hadde blitt bedre med litt effekt på undersiden og høyresiden da også.. nå så ser det ikke ut som det er noen effekt der, og da blir det liksom ingen skygge effekt heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå