thoering Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Har en stasjon på 4 giga for OS. Har XP installert... ikke mye programvare... "Filer og mapper totalt" = tar opp 1.5 giga. Likevel har 4-giga-partisjonen bare 700mb ledig! Pagefile = 700mb, det skulle likevel tilsvare at jeg har 1.8 gia ledig. Hvor har jeg bare 700mb?? Ligger det en diger Swap-file eller ett eller annet der som jeg ikke har peiling på? Er det vanlig at en XP-installasjon med et par små programmer alt i alt forbruker 3.3 giga på harddisken?? mvh Espen Thøring Forundret XP bruker Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 En av grunnene til at jeg ikke bruker XP. Holder meg til Windows 2000 Professional :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Hibernation tar like mye plass som du har Ram, hvis du har aktivert det (power options i control panel). Dessuten er det mye som går med til System Restore. Det kan du også deaktivere, hvis du synes du ikke har behov for det. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 win xp tar ca 1gb når den er installert på disken, ville nok bytte OS, hvis det er mulig, eller bytte disk Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-05-04 17:11, spn skrev:Ligger det en diger Swap-file eller ett eller annet der som jeg ikke har peiling på? Swapfile = Pagefile Det er bare forskjellig terminologi i Win98 og Win2000/XP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå